مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

تدریس خصوصی ریاضی، کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات

با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی، کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات و آموزش ریاضی در منزل می توانید در درس ریاضی موفق شوید و در امتحان نمره خوبی بگیرید.

دانلود رایگان فرمولهای مهم حد و مشتق و قواعد محاسبه حد در ریاضی

درس ریاضی یکی از دروس مهم از ابتدایی تا دانشگاه است. اگر درس ریاضی از همان دوران ابتدایی خوب یاد گرفته شود و پایه آن به صورت اصولی و محکم گذاشته شود، در کل دوران تحصیل دانش آموز و دانشجو کارش راحت تر خواهد بود. درس ریاضی باید در طول ترم خوانده شود و برای یادگیری آن وقت گذاشته شود. برای آموزش بهتر درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. یکی از بهترین راهکارها برای آموزش بهتر درس ریاضی استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی، کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات و .... است. در کلاسهای ریاضی اشکالات می تواند برطرف گردد و تمرینات و مسائل بیشتری حل شود. در کلاسهای خصوصی ریاضی اشکالاتی که در کلاسهای اصلی مدرسه و دانشگاه برطرف نشده است را می تون برطرف کرد. کلاسهای خصوصی خصوصا در ایام امتحانات و فرجه ها برای رفع اشکال و جمع بندی درس بسیار مفید است. در ایام امتحانات چون به مدرس و استاد اصلی درس دسترسی ندارید و از طرفی درس خواندن را به صورت جدی در برنامه دارید، استفاده از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال کاملا موثر است. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. اگر اشکالات زیادی دارید، کلاسهای خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار نمائید و به ایام امتحانات موکول نکنید. در کنار کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی خودتان هم باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. از کلاسهای تدریس خصوصی در کنار کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه استفاده نمائید و به امید این کلاسها کلاسهای اصلی خودتان را از دست ندهید. اتفاقا خیلی خوب است که در کلاسهای اصلی ریاضی جزوه بسیار خوبی بنویسید و بعدا در کلاسهای خصوصی از همان جزوه استفاده نمائید. کلاسهای خصوصی ریاضی برای جبران غیبتها، رفع اشکال موفقیت در امتحان ریاضی، کسب درصد بالا در کنکور ریاضی و ... مفید و موثر است. اگر کلاسهای خصوصی ریاضی را از اول ترم شروع کنید هم نمره بهتری می گیرد و هم کلاسها را با قیمت منایبتری می توانید برگزار نمائید. برای موفقیت در کنکور ریاضی و المپیاد ریاضی، حل تمرینات بیشتر و نمونه سوالات امتحانی ریاضی، رفع اشکال و جمع بندی درس ریاضی و ... می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید. تا جایی که ممکن است در کلاسهای تدریس ریاضی و تدریس فیزیک مدرسه حاضر شده و غیبت نکنید. با حضور در کلاسهای تدریس مدرسه درس را بهتر یاد می گیرید. سوالاتی که در کلاسهای تدریس مطرح می گردد و بحثهایی که اتفاق می افتد به یادگیری بهتر شما کمک می کند. حل تمرین و مسئله برای درسهایی مانند ریاضی و فیزیک کلید یادگیری این دروس است. در مرحله اول سعی کنید مثالها و تمرینهایی که در کلاس درس حل شده است را خوب یاد بگیرید و آنها را یک بار دیگر حل کنید. راه حل را برای خودتان توضیح دهید و اگر سوالی برایتان پیش آمد یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.

دانلود پرکاربردترین فرمولهای مشتق گیری و انتگرال گیری

تمرینها و مثالهای کتاب درسی را بررسی و تحلیل کنید. متن کتاب درسی را خوب بخوانید. سوالهایی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر حل کنید و برای خودتان یا دوستتان توضیح دهید. بعد از جلسات تدریس یا تدریس خصوصی ریاضی همان روز درس را مرور کنید. حل مثال و مسئله و تمرین کلی یادگیری ریاضی است. 

دانلود روابط و فرمولهای پایه ای مشتق

یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. درس ریاضی را در طول ترم بخوانید و به ایام امتحانات موکول نکنید. ابتدا سوالهایی که در جلسات تدریس حل شده است را یکبار دیگر حل کنید. سپس سراغ مسائل حل نشده و تمرینات بروید. هر چه تمرین بیشتری حل کنید بهتر است. کسانی که ریاضی را از شما بهتر بلدند از شما بیشتر تمرین حل کرده اند. کسی از شما باهوش تر نیست.

دانلود جزوه کاربرد مشتق

قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است.
در بسیاری از موارد کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله می تواند بسیار مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی بازدهی بالایی دارد و به این دلیل که به نسبت کلاسهای گروهی افراد کمتری در آن شرکت دارند، برای سوال پرسیدن و رفع اشکال در کلاس مفیدو موثر است. کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص دانش اموزان و افراد ضعیف نیست. ممکن است یک دانش اموز یا دانشجوی متوسط هم با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و یا سایر دروس به یکی از دانش اموزان قوی کلاس تبدیل گردد. یا یک دانش اموز قوی و متوسط هم ممکن است در مبحث خاصی اشکال داشته باشد و با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی رفع اشکال انجام دهد. در حالت دیگر، هر دانشجو یا دانش آموزی ممکن است در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به دلیلی غیبت کند و با استفاده از کلاسهای خصوصی این غیبت را جبران نماید.



iranmodares



مطالعه عمیق و صحیح درس ریاضی: قبل از هر چیز سعی کنید با یک مطالعه عمیق و مفهومی درس ریاضی و مباحث ارائه شده در آن را به خوبی فرا بگیرید. تعاریفی که ارائه می شود را بفهمید و مفاهیم را درک کنید. یادگیری اولیه از طریق تست زدن فایده ندارد چون تمامی مطالب، ممکن است پوشش داده نشود. بنابراین برای مطالعه اولیه ریاضی کنکور از خود کتاب درسی و جزوات کلاسی استفاده نمائید.
مرورهای منظم درس ریاضی: در برنامه درسی کنکوری خود مرورهای منظمی برای درس ریاضی در نظر بگیرید. در این مرورها، مطالب ارائه شده در کلاسهای ریاضی مدرسه، جلسات تدریس خصوصی ریاضی، نکاتی که حین تست زنی یادداشت کرده اید و خلاصه جزوات خودتان را مرور خواهید کرد.
گوش دادن به مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل: فقط حضور در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کافی نیست. باید با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و تا جایی که می توانید تمرکز داشته باشید. یادداشت کردن جزوه به افزایش تمرکز شما کمک می کند. استفاده از کتاب های کمک آموزشی معتبر برای یادگیری بهتر درس ریاضی: از خواندن کتاب های کمک درسی و تستی خیلی زیاد و کتابهای متعدد پرهیز کنید. برای درس ریاضی علاوه بر کتاب درسی خودتان یکی دو کتاب تست و کمک آموزشی معتبر داشته باشید و از آنها استفاده نمائید.
موفقیت در ریاضی کنکور: برای موفقیت در کنکور ریاضی و کسب درصد بالا در ریاضی کنکور اینکه بتوانید بهترین استاد ریاضی کنکور را پیدا کنید و با ایشان درس ریاضی را کار کنید بسیار خوب و مفید است. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در کنکور ریاضی کاملا می تواند موثر و مفید باشد. ولی در کنار این کلاسها تلاش و پشتکار خودتان هم لازم است. اگر خودتان انگیزه نداشته باشید و هدف واضح و مشخصی را برای خودتان تعریف نکرده باشید، شرکت در کلاسهای متعدد و استفاده از تجربیات بهترین اساتید کنکور هم برایتان فایده نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید بیشتر از هر عامل دیگری روی خودتان حساب کنید. با برنامه ریزی پیش بروید و درس بخوانید. در ایام کنکور وقت را از دست ندهید. اینطور نباشد که خیلی هم به خودتان فشار بیاورید و مریض شوید. ولی به هر حال ساعت کاری خودتان را افزایش دهید و زیاد وقت بذارید.  برای موفقیت در ریاضی کنکور باید روش صحیح مطالعه ریاضی را بدانید. ریاضی را مفهومی بخوانید و مسائل و تمرینات را برای خودتان تشریح نمائید. در کلاسهای ریاضی حاضر باشید و جزوه بنویسید. بعد از کلاسها درس را مرور نمائید و تمرین و مسئله حل کنید. بهترین منبع برای مطالعه ریاضی کنکور کتاب درسی است. قبل از مطالعه هر کتاب دیگری بر کتاب درسی مسلط شوید. تکنیکهای تست زنی صحیح را یاد بگیرید و تست های استاندارد کار کنید. در نهایت برای رفع اشکال، جمع بندی درس، آشنایی با نحوه تست زنی صحیح و .... می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید.ریاضی را عمقی و مفهومی بخوانید: برای موفقیت در کنکور ریاضی باید ریاضی را عمقی بخوانید. به این معنی که فقط فرمول حفظ نکنید و به صورت سطحی درس نخوانید. هر سوال و مسئله ای را که حل کردید دلیل آن را بدانید و برای خودتان تشریح کنید. روی حل مسائل مختلف فکر کنید و نتایج بدست امده را تحلیل نمائید. به این ترتیب هر سوال و تست جدیدی که به شما داده شود می توانید برای آن راه حل مناسبی ارائه دهید.
برای یادگیری سریعتر ریاضی در کلاس درس و داشتن تمرکز بالاتر جزوه یادداشت کنید. در کلاس درس وقتی جزوه می نویسید مجبور هستید که به درس گوش دهید و تمرکز شما افزایش می یابد. در ضمن، بعدا از جزوه خودتان به خوبی سر در می آورید. در بسیاری از واقات وقتی جزوه دیگران را کپی می کنید وقت شما بابت فهمیدن مطالب جزوه تلف می شود.
برای مطالعه در زمینه آموزش و یادگیری بهتر ریاضی این مقاله را بخوانید: چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم

برای آموزش ریاضی در زمان کمتر مرور را فراموش نکنید. در بسیاری از مواقع شما درسی را در اوایل یا اواسط ترم مطالعه می کنید و در اواخر ترم وقتی سراغ آن می روید می بینید که اصلا چیزی بلد نیستید. یعنی دوباره باید از اول آن مبحث را بخوانید و وقت زیادی از شما می گیرد. با مرورهای منظم می توانید درسها را همیشه در ذهن خودتان نگه دارید.
با توجه به مطالب ارائه شده برای یادگیری و آموزش سریع تر ریاضی در زمان کمتر و خواندن بهتر درس ریاضی بهتر است در طول ترم درس بخوانید، در کلاسها شرکت کنید، جزوه بنویسید و در طول ترم درس را مرور کنید. درس را با تمرکز بخوانید و کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم برای آموزش سریعتر ریاضی می تواند مفید باشد.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.