مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه از تدریس ریاضی درآمد کسب کنیم و شاگرد جذب نمائیم؟

برای کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی، فعالیت در زمینه تدریس ریاضی و جذب شاگرد به بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) که تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز می رسد مراجعه کنید، در سایت عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید. با ثبت آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم و بدون واسطه با خود شما در ارتباط خواهند بود. به این ترتیب به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد و می توانید از کار تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی، کلیک کنید.

برای کسب درامد از تدریس ریاضی ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس بهترین راهکار است. روش های دیگری هم وجود دارد که شما بتوانید از طریق آنها شاگرد جذب کنید. مثلا اینکه با آموزشگاهها تماس بگیرید و برای فعالیت در زمینه اموزش ریاضی اعلام آمادگی کنید. اگر در شروع کار هستید معمولا آموزشگاههای تدریس خصوصی به مدرسین تازه کار سخت اعتماد می کنند و تا وقتی که وقت مدرسین خودشان پر نشود با شما تماس نخواهند گرفت. اگر به شما شاگرد هم معرفی کنند قیمت کلاسهای ریاضی را خودشان تعیین خواهند کرد و درامد شما در حد مشخصی باقی خواهد ماند. به محض اینکه شاگرد شما عدم رضایت کمی نشان دهد آموزشگاه برای حفظ رضایت شاگرد مدرس دیگری را به جای شما خواهد فرستاد. در کنار تمامی این موارد شما هر جلسه باید 30 تا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه بدهید.

اگر بخواهید از طریق توزیع تراکت تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنید و درامد بدست اورید و یا در روزنامه تبلیغ بدهید هزینه بالایی دارد و منطقه محدودی را می توانید پوشش دهید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، هزینه آن به مراتب پایینتر از روزنامه و تراکت و یا 40 درصدی است که هر جلسه باید به آموزشگاهها بدهید. اگر بخواهید خودتان برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس ریاضی سایت یا وبلاگ داشته باشید ایده خوبی است. ولی سایت و یا وبلاگ شما حداقل یکی دو سال زمان می برد تا از نظر گوگل بهینه شود و برای تدریس ریاضی بازدید بگیرد. همین الان در گوگل عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی حسابان و .... را جستجو کنید. ایران مدرس را در صفحه اول و در جایگاههای اول تا سوم خواهید دید. بنابراین، با ثبت تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و درج اگهی تدریس در این سایت و کسب درامد از تدریس ریاضی بر روی لینک زیر کلیک کنید.


http://www.iranmodares.com/index.php           


iranmodares



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.