مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی را به صورت پایه ای یاد بگیریم و عمقی آموزش ببینیم؟

اگر می خواهید درس ریاضی را خوب و پایه ای آموزش ببینید و به صورت عمقی یاد بگیرید باید برای اموزش بهتر ان وقت بگذارید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان درس ریاضی را تا وقتی که ایام امتحانات فرا نرسد مطالعه نمی کنند. در ایام امتحانات هم نمی توان به صورت عمقی ریاضی را یاد گرفت. در ایام امتحانات نهایت کاری که می توانید انجام دهید این است که در امتحان ریاضی قبول شوید. اگر چند ترم این روند را اتخاذ کنید و فقط در ایام امتحانات ریاضی را بخوانید به تدریج اشکالاتی که در هر ترم دارید باقی می ماند و بر روی هم انباشت می شود. در این حالت در ترمهای بعدتر ممکن است حتی قبول شدن در امتحان ریاضی سخت شود.

بنابراین اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و به صورت عمقی آموزش ببینید باید در طول ترم درس را بخوانید و برای اموزش آن وقت بگذارید. تا جایی که برای شما ممکن است در کلاسهای ریاضی غیبت نکنید. کلاسهای تدریس ریاضی برای آموزش ان بسیار مفید است. مطلبی که در یک ساعت و نیم کلاس یاد می گیرید بعدا خودتان در 3 ساعت هم نمی توانید آموزش ببینید. در کلاس ریاضی همکلاسی های شما سوال می پرسند و بر روی درس و مسائل بحث می شود. همین سوال و جوابها به آموزش بهتر درس بسیار کمک می کند. در ضمن، ممکن است مدرس ریاضی شما نکاتی را ارائه کند که در کتاب درسی ارائه نشده باشد. معلم و مدرس ریاضی معمولا حین تدریس نکاتی که از سوالهای امتحانی ترمهای قبل در ذهنش باقی مانده است را هم ارائه می کند. بنابراین شرکت در کلاسهای ریاضی بسیار مفید است. نکته دیگر اینکه معمولا معلمان و اساتید ریاضی حین تدریس می گویند که کدام بحثها بیشتر از نظر آنها مهم است و اگر در کلاس حاضر باشید خواهید دانست که کدام بخشها را برای امتحان بیشتر بخوانید.

اگر در ترمهای گذشته درس ریاضی را خوب نخوانده اید و از این ترم تصمیم گرفته اید ریاضی را خوب بخوانید، ممکن است اشکالات زیادی که از ترمهای قبل باقی مانده است کمی دست و پاگیر باشد و مانع یادگیری بهتر شما در این ترم هم بشود. از طرفی در کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه هم نمی توان همه ی اشکالات مربوط به ترمهای قبل را پرسید. در این حالت استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی بسیار مفید است. در کلاسهای خصوصی ریاضی هم می توانید اشکالات مرتبط با ریاضی این ترم را برطرف کنید و هم هر اشکالی که از ترمهای قبل باقی مانده است را بپرسید و رفع کنید. کلاسهای خصوصی ریاضی در کنار کلاسهای اصلی مدرسه و دانشگاه و در کنار سعی و تلاش خودتان می تواند برای یادگیری پایه ای و عمقی ریاضی بسیار مفید باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه آموزش عمقی، مفهومی و پایه ای ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید. (چگونه ریاضی را به صورت پایه ای یاد بگیریم و عمقی آموزش ببینیم؟)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.