مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم؟

در این بخش در رابطه با نحوه قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب توضیحاتی ارائه شده است. توضیحاتی که ارائه می گردد بستگی به این دارد که الان که در حال مطالعه این مطلب هستید در اوایل و اواسط ترم به سر می برید و یا در ایام فرجه ها و ایام امتحانات. با توجه به زمان مطالعه این مطلب موارد زیر را در نظر داشته باشید.

اگر در اوایل یا اواسط ترم هستید: اگر در حال حاضر در اوایل یا اواسط ترم هستید، زمان کافی برای مطالعه درس ریاضی، حل تمرین و ... دارید و می توانید تقریبا از قبولی و نتیجه گرفتن خودتان مطمئن شوید. اگر هنوز کلاسهای مدرسه در حال برگزاری است در این کلاسها شرکت کنید و حضور فعال داشته باشید. وقت خودتان را در کلاس ریاضی تلف نکنید. جزوه بنویسید و سوال بپرسید. به مطالب خوب گوش دهید و اشکالات را یادداشت نمائید. بعد از کلاس ریاضی درس را مرور کنید. کتاب درسی را خوب بخوانید. مثالهایی که در کلاس حل شده است را دوباره حل کنید و تمرینات جدیدی حل کنید. برای یادگیری تمرینات ریاضی و درس ریاضی وقت بذارید و با برنامه پیش بروید. در صورت لزوم و اگر اشکالات زیادی دارید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید. اموزش ریاضی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات بازدهی بسیار بالاتری دارد و احتمال قبولی و گرفتن نمره خوب در امتحان هم در این حالت بالاتر است. برای یادگیری بهتر درس ریاضی حل تمرین و مسئله بسیار مفید است. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید احتمال قبولی شما با نمره خوب بیشتر خواهد شد.

اگر در ایام امتحانات و یا فرجه ها می باشید: چنانچه الان که در حال مطالعه این متن هستید در ایام امتحانات و فرجه ها به سر می برید، باید تلاش خودتان را بیشتر کنید. اینکه چقدر نمره خوبی بگیرید و چه نمره ای بگیرید به این بستگی دارد که در طول ترم و تا اینجای کار چقدر ریاضی را خوانده اید و چه تعداد تمرین و مسئله حل نموده اید. برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه مطالعه ریاضی در شب امتحان مطالعه مقاله .... مفید و موثر است. در ایام امتحانات خصوصا استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی برای رفع اشکال و جمع بندی کاملا مفید است. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. البته فقط به امید کلاسهای خصوصی ریاضی نباشید. اگر در طول ترم کم کاری کرده اید و یا در کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه غایب بوده اید، در ایام فرجه ها و امتحانات تلاش خودتان را بیشتر کنید و روس درس متمرکز شوید. اگر در طول ترم درس خوانده اید در این ایام کار شما راحت تر است و فقط رفع اشکال و جمع بندی لازم دارید. در ایام امتحانات برای یادگیری بهتر و سریعتر ریاضی بیشتر روی جزوه کلاسی خودتان متمرکز شوید. چون در زمان کم بهترین منبع همان جزوه کلاسی است. هم کل مطالب مورد نظر مدرس ریاضی خودتان را دارد و هم به نسبت کتاب خلاصه تر است. اگر وقت شد تعدادی نمونه سوال امتحانی ریاضی هم حل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.