مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب و عالی قبول شویم؟

اگر می خواهید در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شوید سعی کنید از همان اوایل ترم و یا از همین الان که این مقاله را مطالعه می کنید شروع کنید. هر چه زودتر شروع کنید بهتر است. هر چه زودتر مطالعه درس ریاضی را شروع کنید زمان بیشتری برای یادگیری و حل تمرین و مسئله دارید و با خیال راحت و آسوده تری می توانید درس بخوانید. هر چه زودتر مطالعه درس ریاضی را شروع کنید احتمال قبولی شما با نمره های بالاتر افزایش می یابد. باید بر تنبلی غلبه کنید. در اواسل و اواسط ترم معمولا به خودمان می گوییم حالا زود است ... یکی دو هفته دیگر شروع می کنم .... الان که درسی داده نشده است و .... . باید سعی کنید از این حالتها دور شوید و تنبلی را کنار بگذارید. اگر می خواهید در ایام امتحانات خیالتان راحت تر باشد و با ارامش درس بخوانید زودتر شروع کنید. ریاضی درس شب امتحانی نیست. هر چه بیشتر برای آن زمان بگذارید بهتر برای شما جای می افتد. خصوصا برای درس ریاضی تمرین و مسئله حل کردن خیلی مهم است. هر چه بیشتر تمرین و مسئله حل کنید مسلط تر خواهید شد. روند مشخصی برای مطالعه ریاضی در طول ترم در نظر بگیرید و به آن متعهد باشید. برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید. مثلا به خودتان قول بدهید که از همین امروز هر روز یک ساعت ریاضی بخوانید و به قول خودتان متعهد بمانید. یا به هر شکل دیگری. می توانید هر روز نیم ساعت مرور و مطالعه ریاضی را بعد از کلاس ریاضی در نظر بگیرید. اگر بخواهید مطالعه ریاضی را به ایام امتحانات موکول نمائید، فقط می توانید درس را قبول شوید و از یادگیری عمقی و مفهومی و ... خبری نخواهد بود. در ضمن، اگر مطالعه ریاضی را به ایام امتحانات موکول کنید ممکن است حتی قبول نشوید.
برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی و در نتیجه آن قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب باید متعهد شوید در کلاسهای ریاضی هم حضور فعالی داشته باشید. یادگیری ریاضی در کلاسهای ریاضی بسیار خوب اتفاق می افتد. در کلاسهای ریاضی مدرس یا معلم و استاد ریاضی شما با تسلط کامل بر درس مطالب را برای شما ارائه می کند. اگر در کلاس حاضر نباشید و یا فقط حضور فیزیکی داشته باشید و به مطالب گوش ندهید، هم زمان را از دست می دهید و هم مطالب مفیدی که در کلاس ارائه می شود را. در ضمن، بعدا باید خودتان همان مطالب را بخوانید و مطالبی که در کلاس در 1 ساعت ارائه شده است 3 یا 4 ساعت زمان شما را می گیرد. اگر در کلاس تدریس ریاضی گوش نمی دهید همان بهتر که در کلاس حاضر نباشید. در کلاس ریاضی فعال باشید. کنجکاو باشید و هر مطلبی را به آسانی قبول نکنید. سوال بپرسید. به سوالات همکلاسی هایتان گوش دهید. جزوه بنویسید. حین نوشتن جزوه گوش دهید. علاقه نشان دهید و سعی کنید در همان کلاس درس مطلب را خوب آموزش ببینید. شما که زمان گذاشته اید و در کلاس درس حاضر هستید چرا مطلب را یاد نگیرید؟ برای موفقیت در امتحان ریاضی و قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب در کلاس ریاضی عالی عمل کنید. بعد از کلاس درس را مرور نمائید. تمرین و مسئله حل کنید و در طول ترم برای یادگیری بهتر درس تلاش کنید.
برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.