مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، آگهی تدریس ریاضی

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، ریاضیات متوسطه و دانشگاهی، مدرسین ریاضی کنکور، المپیاد ریاضی و ... بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که تا پاییز 96 به بیش از 17000 مدرس می رسد بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی و یا هر درس دیگری استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. در کلاسهای تدریس ریاضی می توانید اشکالات مربوط به ترمها و سالهای قبل را هم بپرسید. به عنوان مثال، اگر در بحث انتگرال اشکال دارید ممکن است این اشکال شما به خوب یاد نگرفتن مبحث مشتق برگردد. یا اگر انتگرال دوگانه و سه گانه و یا کاربردهای انتگرالها را بلد نیستید ممکن است در مبحث انتگرال ساده اشکال داشته باشید. معمولا در کلاسهای گروهی ریاضی در مدرسه و دانشگاه نمی توان سوالات خارج از مبحث را پرسید. در کلاسهای خصوصی ریاضی هر سوالی را می توان پرسید. حتما بخوانید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

برای موفقیت در امتحان ریاضی و کسب نمره خوب در درس ریاضی شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. البته برای خوب نتیجه گرفتن در امتحان ریاضی باید در مرحله اول کلاسهای ریاضی را به اندازه کافی زود شروع کنید و به ایام امتحانات موکول نکنید. در کنار آن همزمان با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی باید خودتان هم خوب درس بخوانید و مطالبی که در کلاسها ارائه می شود را مرور کنید. کلاسهای خصوصی ریاضی را جدی بگیرید و اگر مدرس یا معلم خصوصی به شما تمریناتی می دهد حتما انجام دهید. شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و همچنین کلاسهای تدریس خصوصی وقتی موثر و مفید است که در کنار آن خودتان هم درس بخوانید و برای یادگیری بهتر درس ریاضی تمرین و مسئله حل کنید. هر چه کلاسهای ریاضی را زودتر شروع کنید و همزمان با برگذاری کلاسها بیشتر درس بخوانید احتمال قبولی شما در امتحان با نمره خوب افزایش می یابد. حتی اگر کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با بهترین مدرسین ریاضی برگزار نموده و خود مدرس هم قول تضمینی بودن کلاسها را به شما بدهد باز هم تلاش و کوشش و درس خواندن خودتان لازم است. در کلاسهای ریاضی شما درس را به صورت اولیه یاد می گیرید و وقتی خودتان درس می خوانید و تمرین حل می کنید مطالب برای شما جا خواهد افتاد. بنابراین حتی اگر در کلاسهای تضمینی ریاضی با یکی از بهترین مدرسین ریاضی شرکت می کنید روی درس خواندن خودتان بیشتر از هر عامل دیگری حساب کنید. ذهن انسان مانند عضلات بدن یک ورزشکار که هر چه بیشتر تمرین می کند قوی تر می شود، هر چه بیشتر در یک زمینه مطالعه کند و تمرین حل نماید در آن زمینه قوی تر خواهد شد. برای یادگیری بهتر ریاضی تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. حتما متوجه هستید برای حل تمرینات و مسائل زیاد به وقت کافی نیاز دارید و فقط وقتی این وقت در اختیار شما خواهد بود که مطالعه درس ریاضی را در طول ترم انجام دهید و به ایام امتحانات موکول ننمائید.
آیا مدرسین ریاضی به صورت تضمینی تدریس می کنند؟ ابتدا باید منظور خودتان را از کلمه تضمینی مشخص کنید. بسیاری از مدرسین کیفیت کلاسها و جلسات تدریس خصوصی خودشان را تضمین می کنند. به این معنی که تضمین می کنند که خوب و با کیفیت تدریس کنند و در جلسات تدریس رضایت شما را جلب نمایند. ولی به هر حال، تضمین نمی کنند که حتما نتیجه بگیرید و نتیجه گرفتن شما را مشروط به تلاش خودتان می کنند. تعدادی از مدرسین هم نتیجه گرفتن را تضمین می کنند و نصف هزینه را از قبل دریافت کرده و باقیمانده را بعد از نتیجه گرفتن شما خواهند گرفت. تعدادی از مدرسین ریاضی هم به معنای واقعی کلام تضمینی کار می کنند. به این معنی که تا بعد از امتحان و نتیجه گرفتن شاگردشان وجهی را دریافت نمی کنند. بنابراین، این طور نیست که همه ی مدرسین به صورت تضمینی کار کنند. باید در همان ابتدای کار با ایشان در این زمینه حرف بزنید. اگر تضمینی بودن کلاسها برای شما مهم است با مدرسینی تماس بگیرید که در متن آگهی تدریس و یا عنوان آن عبارت تضمینی را ذکر کرده باشند. برای مشاهده لیست مدرسینی که درس ریاضی را به صورت تضمینی تدریس می کنند بر روی عبارت تدریس تضمینی ریاضی کلیک کنید. البته کلاسهای خصوصی تضمینی ریاضی معمولا هزینه بالاتری دارد. مدرسینی که به صورت تضمینی کار می کنند هم تدریس می کنند و هم تمرینات و تکالیف کافی به شاگردانشان می دهند و آنها را در جهتی هدایت می کنند که نتیجه بگیرند.
فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات می توان نتیجه گرفت؟ به این سوال تا حدی در بالا جواب داده شده است ولی به دلیل اهمیت آن دوباره در این بخش توضیح داده خواهد شد. فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی نمی توان در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی نتیجه خوبی گرفت. اگر خودتان درس نخوانید هیچ کس نمی تواند به شما کمک کند و 1000 جلسه کلاس خصوصی هم موثر نخواهد بود. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید رفع اشکال کنید و تمرین و مسئله های اضافی حل کنید و یا به تدریس مطالب جدید گوش دهید. ولی به هر حال، وقتی درس را یاد می گیرد و وقتی مشخص می شود در کدام مباحث اشکال دارید تا بخواهید در کلاسهای خصوصی رفع اشکال کنید که خودتان درس بخوانید.
علاوه بر ارائه کاملترین لیست مدرسین خانم و آقا در زمینه تدریس ریاضی، در ایران مدرس نمونه سوالات امتحانی، تست های کنکور، خلاصه جزوات آموزشی، کتاب ریاضی و حل تمرینات متن کتاب درسی و .... ارائه شده است. برای دانلود رایگان مطالب آموزشی مرتبط با یادگیری ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال امتحانی ریاضی کلیک نمائید.
همه ی درسها به اندازه خودشان مهم هستند و یادگیری آنها هم مهم می باشد. ولی به هر حال برای بسیاری از رشته ها درس ریاضی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در دوران ابتدایی و دبستان همه ی دانش آموزان باید ریاضی را بخوانند و در آن نمره خوبی بگیرند. در مقطع متوسطه برای اکثر رشته ها درس ریاضی مهم است. در رشته ریاضی فیزیک درس ریاضی حرف اول را می زند. در رشته تجربی یکی از مهمترین دروس است و در رشته های کاردانش و فنی حرفه ای و هنرستان هم یکی از درسهای مهم می باشد. در مقطع دانشگاهی نیز برای رشته های علوم پایه درس بسیار مهمی است و برای رشته های فنی مهندسی نیز درس حائز اهمیتی می باشد. مثلا در رشته مهندسی مکانیک دانشجویان ریاضی عمومی 1 و 2 ، ریاضیات دانشگاهی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، ریاضی مهندسی و در مقطع ارشد ریاضی مهندسی پیشرفته را پاس می کنند. این تعداد درس ریاضی نشان دهنده میزان اهمیت آن است. در بسیاری از دروس تخصصی رشته های فنی مهندسی برای فهم دروس و همچنین برای بدست آوردن توانایی در حل مسائل و تمرینات بلد بودن ریاضی و معادلات دیفرانسیل و .... مهم است.
اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی دارید و درس را در طول ترم نخوانده اید این طور نیست با یکی دوجلسه کلاس خصوصی قبل از امتحان حتما قبول شوید. توصیه مهم این است: اگر در کلاسهای ریاضی حاضر نبوده اید و غیبت زیاد دارید و در طول ترم درس ریاضی را نخوانده اید و در ضمن پایه قوی ای هم ندارید و در ترمهای قبل هم با حداقل نمره قبول شده اید، این ترم برای نتیجه گرفتن در درس ریاضی باید هرچه سریعتر شروع کنید. با زودتر شروع کردن کلاسهای خصوصی ریسک کار کمتر خواهد بود و امکان نتیجه گرفتن شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. در ضمن، اگر کلاسهای خصوصی را در اوایل و یا حداکثر اواسط ترم هماهنگ کنید، مدرسین ریاضی چون وقت آزادتری دارند سر قیمت کلاسهای ریاضی بهتر با شما راه خواهند آمد و می توانید کلاسها را با قیمت پایینتری هماهنگ نمائید. کلاسهای خصوصی ریاضی برای نتیجه گرفتن در امتحان ریاضی و گرفتن نمره خوب در این درس می تواند بسیار مفید و موثر باشد به شرطی که به اندازه کافی زود شروع کنید و در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش برای قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب و قابل قبول است.
اگر در محدوده قیمت مورد نظر خودتان مدرس ریاضی خوب و مناسبی پیدا کردید که چه بهتر. در غیر اینصورت بهتر است کلاس را با مدرس با سابقه تر و دارای رزومه بهتری هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسهای خصوصی ایشان کم بالاتر باشد. البته لزوما اینطور نیست که مدرسینی که قیمت بالاتری را درخواست می کنند بهتر تدریس کنند ولی بحث این است که اگر مدرس ریاضی خوبی را پیدا کردید و به این نتیجه رسیدید که خوب تدریس می کنند و با ایشان نتیجه بهتری می گیرید، کلاس را با ایشان هماهنگ کنید هر چند قیمتها کمی بالاتر باشد. بیائید از طریق یک مثال مطلب را واضح تر ارائه کنیم. فرض کنید شما برای هر جلسه کلاس خصوصی ریاضی همان مبلغ 50 هزار تومان را در نظر دارید و 20 جلسه کلاس هم لازم داشته باشید. در ضمن مدرسی را پیدا کرده اید که رزومه متوسطی دارد و متوسط تدریس می کند و هزینه 50 هزار تومان را هم درخواست می کند. از طرفی مدرس دیگری با رزومه عالی برای یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی قیمت 60 هزار تومان را درخواست می کند. حال اگر شما با مدرس اول کار کنید هزینه کل 1 میلیون تومان خواهد شد ولی ممکن است نتیجه نگیرید و 1 میلیون تومان شما هم از دست برود. در حالیکه اگر کلاسهای ریاضی را با مدرس دوم داشته باشید 1 میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارید ولی در عوض احتمال بیشتری برای نتیجه گرفتن شما در امتحان ریاضی وجود دارد. به نظر شما کدام حالت بهتر است؟ بنابراین بعضا بهتر است کمی بیشتر برای کلاسهای خصوصی ریاضی هزینه کنید و در عوض اطمینان بیشتری از نتیجه گرفتن خودتان داشته باشید. مشاهده کنید: لیست مدرسین ریاضی


آگهی تدریس ریاضی

اگر می خواهید برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آگهی تدریس خصوصی درج نمائید و درآمد کسب کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معلادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه 1 تا 3) قرار دارد. به این ترتیب وقتی متقاضیان تدریس ریاضی در جستجوی مدرس ریاضی در گوگل این عبارتها را وارد کنند، ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید و با کلیک بر روی آن به سمت تبلیغات شما هدایت خواهند شد. ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و آگهی تدریس ریاضی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. علاوه بر موارد گفته شده، در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه ریاضی و سایر دروس و .... نیز ثبت شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما علاوه بر صفحه اصلی و صفحات داخلی بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.
چگونه به عنوان مدرس ریاضی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت کنیم؟ اگر مدرس ریاضی هستید و می خواهید از کار تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی بدست آورید، آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند مدرس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. برای ثبت آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و در ایام امتحانات بازدید آن به بیش از 28000 بازدید در روز می رسد. ( مطالعه کنید: بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی )
- اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی سابقه کار ندارید و می خواهید این کار را شروع نمائید کمی به کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید. آیا به تدریس ریاضی علاقه دارید؟ اگر واقعا تدریس ریاضی و درس ریاضی را دوست داشته باشید و از تدریس آن لذت برید در کار تدریس بسیار موفق خواهید بود. البته اگر علاقه ای هم به این درس نداشته باشید ولی بر آن مسلط باشید باز هم می توانید تدریس کنید. ولی به هر حال عشق و علاقه به هر کاری برای موفقیت در آن کار لازم است. در صورتی درآمد شما از تدریس ریاضی بسیار خوب خواهد بود و به یکی از پردرآمدترین مدرسین ریاضی تبدیل خواهید شد که به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید. مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟

- روی نحوه حرف زدن خودتان وقتی برای کلاسهای خصوصی با شما تماس گرفته می شود کار کنید. با اطمینان و اعتماد به نفس حرف بزنید. البته اگر قبلا آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید و بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید، وقتی تماسی با شما گرفته می شود، چون به خودتان و نحوه تدریس و میزان معلومات خودتان اعتماد دارید، این اطمینان و اعتماد به نفس در حرفهای شما خودش را نشان خواهد داد و باعث می شود در جلب اطمینان دانش آموزان و دانجویان و یا والدین آنها موفق تر عمل کنید و راحت تر شاگرد جذب نمائید. پس قبل از آنکه بخواهید برای تدریس ریاضی تبلیغ کنید و یا اقدامی انجام دهید از تسلط خودتان بر درس مطمئن باشید. مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر پول دربیاوریم؟ اگر می خواهید در کار تدریس و آموزش خصوصی ریاضی موفق باشید و پول خوبی در بیاورید مسئولیت کامل این نتیجه را به عهده بگیرید. یعن حداقل پیش خودتان فکر کنید کلاسهای خصوصی ریاضی شما تضمینی است و مسئولیت 100 درصد نتیجه گرفتن شاگردهایتان با شما می باشد. در حقیقت این طور هم می باشد. شما فقط برای تدریس در کلاسهای خصوصی حاضر نیستید. شما باید شاگردهایتان را در جهتی هدایت کنید و به گونه ای تدریس کنید و به اندازه کافی تمرین و مسئله به آنها بدهید که در نهایت نتیجه بگیرند. در کار تدریس خصوصی ریاضی جدی باشید و اگر شاگرد شما درس نمی خواند به او بگویید که از ادامه کار انصراف خواهید داد و یا از والدین ایشان کمک بخواهید. خلاصه اینکه باید کاری کنید که شاگرد شما در مسیر صحیح قرار بگیرد. این بحث بهبود عملکرد و افزایش کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شما حتی بیشتر از بحث تبلیغات در افزایش درآمد شما در کار تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر و مفید باشد. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم برای درس ریاضی و یا سایر دروس خودشان با شما تماس خواهند گرفت و تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. از طرفی شما را به دوستان و همکلاسی های خودشان هم معرفی خواهند کرد و از این طریق هم تعداد شاگردهای بیشتری پیدا خواهید کرد. پس یک راهکار عالی برای موفقیت در تدریس ریاضی و خوب پول درآوردن از تدریس ریاضی داشتن کلاسهای با کیفیت و نتیجه گرا است. در سایت ایران مدرس در ایام امتحانات بازدید روزانه سایت نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود. در ضمن چون اکثر مطالب ارائه شده در ایران مدرس مطالب آموزشی است، بازدید کننداگان این سایت اکثرا دانش آموز، دانشجو و یا والدین آنها هستند. در نتیجه، اگر تبلیغات تدریس خودتان را در ایران مدرس درج کنید به دلیل بازدید بالای ان و هزاران مطلب آموزشی ارائه شده، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده واقعی متقاضی تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس قرار می گیرد. در ایران مدرس علاوه بر موارد گفته شده، بیش از 10000 مطلب آموزشی، سوال امتحانی، جزوه آموزشی و جزوات کنکوری، تست کنکور، حل تمرین و مسئله و .... ارائه شده است. در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویزه کنید، علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی آگهی تدریس شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در نتیجه وقتی دانش آموزان و دانشجویان برای دانلود سوال امتحانی ریاضی (به عنوان مثال) وارد سایت ایران مدرس می شوند تبلیغات شما را هم خواهند دید. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد مدرسین ریاضی باز هم افزایش خواهد یافت. اگر در زمینه آموزش ریاضی کنکور فعالیت دارید و یا می خواهید در کنار فعالیت در زمینه آموزش ریاضی متوسطه و دانشگاه در زمینه ریاضی کنکور هم فعالیت کنید، باز هم سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات تدریس شما است.


در کنار کلاس خصوصی ریاضی چه کار دیگری باید انجام داد؟ اگر این سوال به ذهن شما رسیده است و فکر نمی کنید که فقط شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی مافی است باید به شما تبریک گفت. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان درس ریاضی را نمی خوانند و فقط به امید کلاسهای خصوصی هستند. در ضمن انتظار دارند که فقط با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی هم بتوانند نتیجه خوبی در امتحان بگیرند. در حالیکه این اصلا درست نیست. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را فقط به عنوان یک امکان اضافه ببینید و در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید. کلاسهای خصوصی ریاضی را جدی بگیرید و تمریناتی که در این کلاسها به شما داده می شود را حل کنید. مهمترین عامل برای یادگیری ریاضی و نتیه خوب گرفتن در امتحان ریاضی درس خواندن و حل تمرین و مسئله توسط خودتان است. بدون شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی ممکن است نتیجه خوبی در امتحان بگیرید ولی بدون درس خواندن و تمرین حل کردن این کار ممکن نیست. در ضمن، وقتی خودتان درس ریاضی را مطالعه می کنید و تمرین و مسئله حل می کنید اشکالات شما خودشان را نشان خواهند داد و می توانید این اشکالات را از مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. اما اگر تمرین و مسئله حل نکنید، اشکالاتی که دارید در جلسه امتحان خودش را نشان خواهد داد و در جلسه امتحان هم برای رفع اشکال نمی توان کاری کرد. وقتی تمرین و مسئله حل می کنید مطالبی را که یاد گرفته اید تست می کنید. حین تمرین حل کردن است که به صورت عملی از دانسته های خودتان استفاده می کنید. این مرحله برای یادگیری ریاضی مهم و ضروری است.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.