مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی کنکور را خوب یادبگیریم و صد در صد بزنیم؟

چگونه ریاضی کنکور را خوب یادبگیریم و صد در صد بزنیم؟ - اگر می خواهید ریاضی کنکور را صد در صد بزنید و خوب یاد بگیرید ... اگر کسب درصد بالا و حتی 100 درصد زدن ریاضی برایتان مهم است .... اگر می خواهید با کسب درصد بالا در درس ریاضی در کنکور موفق شوید و رتبه بسیار خوبی کسب کنید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید. برای 100 درصد زدن ریاضی در مرحله اول باید درس ریاضی را خوب یاد بگیرید. مباحث پایه ای ریاضی مانند حد و مشتق، انتگرال گیری، هندسه، نسبت های مثلثاتی و ... را خوب بخوانید. اگر مثلا در مبحث حد و مشتق اشکالاتی برای شما باقی بماند همین اشکالات در بحث انتگرال هم خودش را نشان خواهد داد و تست های انتگرال را هم نمی توانید خوب بزنید. یا اگر نسبت های مثلثاتی را خوب یاد نگرفته باشید نه تنها تست های خود این مبحث برای شما مشکل ساز خواهد شد، بلکه وقتی در مسائل حد و مشتق و یا در تمرینات و تست های انتگرال نسبت های مثلثاتی استفاده شده باشد، در این نوع مسائل هم به مشکل برخورد خواهید کرد. بنابراین سعی کنید بر تمامی مباحث مسلط شوید چون همانطور که می دانید مباحث ریاضی با هم ارتباط دارند و اگر در یکی از آنها اشکال داشته باشید در بقیه مطالب هم ممکن است به مشکل بخورید. تدریس ریاضیات کنکوری

برای یادگیری مطالب پایه ای ریاضی کتاب درسی خودتان را برای مطالعه در اولویت قرار دهید و از مدرس و معلم ریاضی خودتان برای رفع اشکال کمک بگیرید. اگر در مبحثی مانند انتگرال اشکالات زیادی دارید از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش ریاضی بر روی عبارت مدرسین ریاضی و یا تدریس ریاضی کلیک کنید. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید مباحث پایه ای مانند تابع، برد تابع و دامنه تابع، امار و احتمال، مثلثات و نسبت های مثلثاتی، حل معادلات و نامعادلات، انواع اتحادها، حد و مشتق و رفع ابهام انواع حد، حد چپ و راست و مشتق چپ و راست، مباحث مرتبط با هندسه و احتمالات، انتگرال گیری و تکنیکهای انتگرال گیری و .... را به صورت عالی آموزش ببینید و در کنکور تست های مرتبط با این مباحث را خیلی خوب بزنید. کتاب درسی ریاضی را خوب بخوانید. مثالهای حل شده در کلاس ریاضی را مرور کنید و دوباره حل کنید. تمرنات و مسائل ریاضی را حل کنید و در نهایت سراغ تست زنی بروید. در نهایت در کنکور از شما خواسته می شود که تست ریاضی جواب دهید. برای موفقیت در ریاضی کنکور باید در دو زمینه خوب عمل کنید. اولا پایه ای محکمی برای خودتان داشته باشید. کتاب را خوب خوانده باشید و تمرینات را حل کرده باشید و هیچ اشکالی را بدون پاسخ نگذاشته باشید و تا جایی که ممکن است تمرین و مسئله حل کنید. بعد از قوی کردن پایه ریاضی خودتان نوبت به یاد گرفتن تکنیکهای تست زنی می رسد. یاد بگیرید چگونه زمان خودتان را در کنکور مدیریت کنید. اینطور نباشد 20 دقیقه روی یک تست بمانید. اول تست هایی که بلد هستید را پاسخ دهید. در هر کدام از این زمینه ها ضعیف عمل کنید در ریاضی کنکور موفق نخواهید بود. اگر خوب تست بزنید ولی پایه شما ضعیف باشد موفق نخواهید شد. اگر پایه ریاضی قوی ای داشته باشید و در امتحانات ریاضی هم 20 گرفته باشید ولی تست زدن بلد نباشید باز هم فایده ای ندارد. افراد زیادی در امتحانات عالی عمل می کنند ولی در کنکور موفق نیستند چون بلد نیستند تست بزنند. پس شما سعی کنید در هر دو زمینه عملکرد عالی داشته باشید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه مطالعه درست ریاضی کنکور و موفقیت در کنکور ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.