مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی را خوب بفهمیم و در امتحان ریاضی نمره خوبی بگیریم؟

چگونه ریاضی را خوب بفهمیم و در امتحان ریاضی نمره خوبی بگیریم؟ - در این بخش در رابطه با نحوه خوب فهمیدن درس ریاضی، خواندن مفهومی درس ریاضی، چگونگی موفقیت در امتحان ریاضی و ... توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید ریاضی را خوب بفهمید باید در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و از تمامی امکاناتی که در اختیار دارید (کلاسهای ریاضی مدرسه یا دانشگاه، کتاب درسی و کتابهای کمک آموزشی، کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، تمرینات و مثالهای حل شده و حل نشده و .....)  برای یادگیری درس ریاضی استفاده کنید. اگر می خواهید ریاضی را خوب بفهمید باید در تمامی مراحل از این امکانات به بهترین شکل استفاده نمائید. برای فهم بهتر درس ریاضی در مرحله اول باید درس را در کلاس خوب متوجه شوید. بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان در کلاس درس گوش نمی دهند و وقت خودشان را تلف می کنند و در ایام امتحانات به هر دری می زنند تا همان مبحثی که می توانستند در کلاس خوب یاد بگیرند را آموزش ببینند. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که اگر در اوایل ترم و در همان چند جلسه اول درس ریاضی را نخوانید و مطالب را مرور نکنید، سر رشته درس از دست شما در می رود و در کلاسهای بعدی اگر هم بخواهید گوش دهید، چون مباحث به هم ربط دارند و شما مباحث قبلی را نخوانده اید درس را متوجه نخواهید شد. پس برای اینکه کلاسهای ریاضی برای شما مفید باشد و در همان کلاس درس خوب ریاضی را متوجه شوید، از همان اوایل ترم شروع به درس خواندن کنید و در فواصل زمانی بین کلاسهای ریاضی درس بخوانید.

حتما بخوانید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !

برای اینکه درس ریاضی را خوب بفهمید و درک عمیقی از آن داشته باشید باید در طول ترم ریاضی را بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. برای آموزش و فهم بهتر درس ریاضی به زمان نیاز دارید. در ایام امتحانات هر کاری هم بکنید نمی توانید ریاضی را خوب متوجه شوید و اگر قبلا ریاضی را نخوانده باشید، در بهترین حالت فقط قبول خواهید شد. اگر این ترم فکر می کنید بعضی از مباحث را نمی توانید بفهمید و درک کنید ممکن است به علت اشکالاتی باشد که از ترمهای قبل و از مطالب پایه ای ریاضی برای شما باقی مانده است. برای برطرف کردن این اشکالات می توانید از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید. برای خوب فهمیدن و گرفتن نمره خوب در امتحان باید کتاب درسی را هم خوب بخوانید. سعی کنید متن درس را خوب بفهمید و درک کنید. زیر مطالب مهم خط بکشید و اشکالات را یادداشت کنید تا از معلم ریاضی و یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. نکته دیگری که می تواند به فهم بسیار خوب شما در درس ریاضی کمک کند حل تمرین و مسئله است. در بسیاری از مواقع ممکن است یک مبحث را با خواندن متن کتاب درسی و شرکت در کلاسها در حد 50 یا 60 درصد فهیمده باشید. با حل تمرین و مسئله این مباحث را می توانید به صورت 100 درصد متوجه شوید. در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و در تمامی مراحل (حضور در کلاس، خواندن کتاب درسی، حل تمرین و ....) سعی کنید مطالب را خوب متوجه شوید و هر اشکالی که داشتید را بپرسید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه مطالعه بهتر درس ریاضی و موفقیت در امتحان ریاضی و .... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


  • چگونه ریاضی کنکور را خوب یادبگیریم و صد در صد بزنیم؟
    چگونه ریاضی کنکور را خوب یادبگیریم و صد در صد بزنیم؟ - اگر می خواهید ریاضی کنکور را صد در صد بزنید و خوب یاد بگیرید ... اگر کسب درصد بالا و حتی 100 درصد زدن ریاضی برایتان مهم است .... اگر می خواهید با کسب درصد بالا در درس ریاضی در کنکور موفق شوید و رتبه بسیار خوبی کسب کنید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید....
  • چگونه تمرینات ریاضی را حل کنیم؟
    چگونه تمرینات ریاضی را حل کنیم؟ - در این بخش در زمینه نحوه حل تمرینات ریاضی و چگونگی پاسخ دادن به سوالهای ریاضی مطالبی ارائه شده است. اگر می خواهید در درس ریاضی موفق باشید، نمره خوبی بگیرید و این درس را به صورت پایه ای و مفهومی آموزش ببینید باید روی تمرین حل کردن خیلی حساب کنید و تا جایی که می توانید تمرینات و مسائل...
  • چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و نمره 20 بگیریم؟
    اگر می خواهید ریاضی را بهتر یاد بگیرید و در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید ... اگر می خواهید با نحوه مطالعه صحیح و درست در ریاضی آشنا شوید ... اگر قصد دارید در نمره ریاضی 20 بگیرید و ریاضی را به صورت عمقی، مفهومی و پایه ای یاد بگیرید ... در هر صورت ادامه این مقاله را بخوانید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی راهکارهای زیادی...
  • برای خوب فهمیدن ریاضی و گرفتن نمره خوب در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
    ....

    چگونه ریاضی را یاد بگیریم

    اگر سوال چگونه ریاضی را یاد بگیریم برای شما هم مطرح است و در جستجوی راهکارهایی برای یادگیری بهتر ریاضی و آموزش پایه ای ریاضی هستید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.
    ....

    میزان تاثیر شرکت در کلاس در یادگیری ریاضی

    شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و جلسات آموزش خصوصی ریاضی در منزل در خیلی از موارد می تواند به یادگیری بهتر و رفع اشکال در درس ریاضی کمک کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.