مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

عوامل موثر بر موفقیت و قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب

در این بخش در زمینه عوامل موثر بر موفقیت و قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در امتحان ریاضی موفق باشید و نمره خوبی بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای موفق شدن در امتحان ریاضی و گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی اگر ترمهای قبل نمره خوبی در این درس نگرفته اید، باید تغییرات در برنامه روزانه خودتان ایجاد کنید. اگر قبلا با برنامه ریزی درس نمی خواندید وخواندن ریاضی را به صورت مداوم عقب می انداختید، در این ترم باید در روند درس خواندن خودتان تغییرات پایه ای ایجاد کنید. ممکن است ترمهای قبل نمره خوب گرفتن برای شما مهم نبوده باشد و در کل طول ترم هم درس نمی خواندید. این ترم باید به خودتان نظم بدهید و با انگیزه به سمت موفقیت حرکت کنید.

برای موفق شدن در هر کاری و از جمله در یادگیری درس ریاضی و گرفتن نمره خوب در درس ریاضی باید برای خودتان هدفی در نظر بگیرید. انگیزه شما باید درونی باشد. اگر بخواهید به خاطر اصرار پدر و مادر و یا عوامل خارجی دیگر درس بخوانید پس از مدتی خسته می شوید و درس را کنار خواهید گذاشت. باید خودتان بخواهید درس بخوانید و برای خودتان دلایلی داشته باشید. برای موفقیت در درس و تحصیل ریاضی یکی از دروس مهم است. اگر درس ریاضی را خوب یاد بگیرید هم این ترم نمره خوبی می گیرید، هم معدلتان افزایش پیدا می کند و هم در مقاطع بالاتر در درس ریاضی مشکلی نخواهید داشت. حل مسائل و تمرینات بسیاری از دروس دیگر مانند فیزیک و شیمی هم به خوب بلد بودن درس ریاضی بستگی دارد. مثلا در درس فیزیک وقتی قصد دارید برای بدست آوردن شتاب از رابطه سرعت مشتق بگیرید و یا برعکس برای بدست اوردن رابطه سرعت از رابطه شتاب انتگرال بگیرید، اگر در درس ریاضی بحث های مشتق و انتگرال را خوب یاد نگرفته باشید حتی اگر خود درس فیزیک را خوب بلد باشید، باز هم به مشکل برخواهید خورد. بنابراین درس ریاضی بلد بودنش هم برای گرفتن نمره خوب در این درس مهم است و هم برای حل مسائل و تمرینات دروس دیگر. اگر واقعا درک کرده باشید و متوجه شده باشید که یادگیری ریاضی لازم است و خودتان واقعا بخواهید ریاضی را آموزش ببینید نصف راه را رفته اید.

برای موفقیت در درس ریاضی برای خودتان هدفی تعیین کنید. مثلا روی کاغذ بنویسید: نمره ریاضی من این ترم 18 است. بعد برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. هر روز برای تحقق بخشیدن به هدفتان کاری انجام دهید. در کلاسهای ریاضی به صورت مرتب شرکت کنید. بعد از کلاسهای ریاضی درس را مرور کنید. برنامه ای برای خودتان داشته باشید و به آن متعهد باشید. در صورت لزوم از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید (مشاهده نمائید: لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی). وسوسه عقب انداختن مطالعه ریاضی را کنار بگذارید و از همین امروز شروع کنید به حل تمرین و مسئله. هر چه زودتر شروع کنید بهتر است. رفع اشکال کنید و در کلاسهای ریاضی حضور فعال داشه باشید. برای مطالعه بیشتر در زمینه قبولی و موفقیت در امتحان ریاضی بر روی لینک های زیر کلیک کنید.




iranmodares



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.