مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، درامد مدرسین و معلمان ریاضی

در این بخش در رابطه با کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، درامد مدرسین و معلمان ریاضی و .... مطالبی ارائه می شود. میزان موفقیت شما در جذب شاگرد: مسلما میزان درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و زبان و .... با تعداد شاگردهایی که جذب می کنید نسبت مستقیم دارد. هر چه شاگردهای بیشتری داشته باشید، درامد شما هم از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین در مرحله اول باید راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و تا جایی که برای شما ممکن است تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) است.
میزان تسلط شما بر دروس تدریسی و نگه داشتن شاگردهایتان: جذب شاگرد بسیار مهم است ولی مهمتر از آن حفظ و نگه داشتن شاگردهایتان است. در بسیاری از موارد شاگرد شما دقیقا بعد از جلسه اول تدریس خصوصی کلاسها را کنسل کرده و به بهانه ای از ادامه کلاسها امتناع خواهد کرد. اگر جلسه اول تدریس را عالی عمل کنید، ادامه دار شدن کلاسها را تضمین کرده اید. البته در جلسات بعد هم باید کیفیت تدریس را حفظ نمائید. ولی به هر حال جلسه اول تدریس خصوصی مهم و حیاتی است و دیدی که شاگرد شما در جلسه اول تدریس به نسبت شما پیدا می کند تقریبا برای همیشه باقی می ماند. میزان سخت بودن جایگزینی شما: مسلما، به هر میزان که نحوه تدریس شما دلچسب و عالی باشد و به هر میزان که خوب تدریس کنید و جایگزین کردن شما سخت تر باشد هزینه ای که برای جلسات تدریس شما پرداخت می شود می تواند بیشتر باشد. یعنی شاگردهای شما اگر ببینند که شما بسیار خوب تدریس می کنید و با برنامه ریزی و مشاوره هایی که ارائه می دهید باعث شده اید که آنها خیلی خوب نتیجه بگیرند، حاضر نخواهند بود که شما را از دست بدهند و ترمهای بعد اگر مبلغ بالاتری را برای کلاسهای خصوصی مطالبه کنید، آن هزینه بالاتر را هم به شما پرداخت می کنند. با تدریس عالی و نتیجه گرفتن عالی، جایگزینی خودتان را سخت و درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید. -

کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی

درامد کار تدریس  به نسبت بسیاری از کارهای دیگر بالاتر و بهتر است. البته برای کسب درامد بالا از تدریس باید مواردی را رعایت نمائید. در مرحله اول باید بتوانید شاگرد جذب کنید. تا شاگردی نباشد، درآمدی هم در کار نیست. درآمد تدریس خصوصی فیزیک، ریاضی، زبان و شیمی و سایر دروس حد بالایی ندارد. بسیاری از مدرسین از تدریس خصوصی درآمدهایی کسب می کنند که در سطح کارهای بسیار پردرآمد ایران قرار می گیرد. برای کسب درآمد بالا از کار تدریس و موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی باید به تدریس علاقه داشته باشید. اگر به کار تدریس علاقه ندارید از سر اجبار به این کار روی نیاورید. چون در نهایت آن را ول خواهید کرد. برای موفقیت در هر کاری عشق و علاقه به آن کار لازم است. حداقل باید به دروس تدریسی خودتان علاقه مند باشید. برای کسب درآمد بالا از تدریس باید خوب تدریس کنید. باید کاملا بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. به هر میزان که بهتر تدریس کنید و بر دروس تدریسی خودتان مسلط تر باشید، درامد شما هم افزایش پیدا می کند.



درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مقطع تحصیلی: اگر می خواهید درآمد شما از کار تدریس ریاضی بیشتر باشد، در مقاطع تحصیلی بالاتر تدریس کنید. تدریس برای تیزهوشان و یا تدریس ریاضی کنکور هم به نسبت تدریس ریاضی دبیرستان درآمد بالاتری دارد.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی و محل تدریس ریاضی: معمولا هزینه تدریس ریاضی در آموزشگاه با هزینه تدریس ریاضی در منزل متفاوت است. اگر می خواهید درآمد شما از کار تدریس افزایش پیدا کند، در مرحله اول کلاسهایی را قبول کنید که خودتان نزدیک باشد و در مرحله بعد کلاسها را در منزل برگزار نمائید. دانش آموزان و دانشجویان برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل را ترجیح می دهند و حاضر هستند هزینه بالاتری برای آن پرداخت کنند چون رفت و آمدی برای حضور در کلاس نخواهند داشت.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی و زمان برگزاری کلاسها: در ایام امتحانات درآمد مدرسین ریاضی و سایر دروس از کلاسهای تدریس خصوصی افزایش پیدا می کند. در ایام امتحانات وقت مدرسین پر شده و در بسیاری از اوقات هماهنگ کردن با مدرسین سخت می شود. بنابراین هزینه کلاسها هم بالاتر خواهد بود. وقت خودتان را تا حدودی برای ایام امتحانات آزاد بگذارید و با جذب شاگرد در ایام امتحانات درآمد خوبی ازتدریس ریاضی و .... کسب کنید.

درآمد تدریس خصوصی ریاضی، زبان، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و .... به زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی هم بستگی دارد. معمولا در ایام تابستان و اوایل ترم که متقاضی برای تدریس و تدریس خصوصی کمتر است، مدرسین قیمتهای پایینتری را پیشنهاد می دهند و به کسب درآمد پایینتر از کار تدریس هم راضی هستند. در ایام امتحانات درآمد مدرسین تدریس خصوصی به شدت افزایش پیدا می کند و حتی بعضا کلاسهای بیشتر را نمی پذیرند. درآمد مدرسین به سابقه کار و مدرک تحصیلی مدرس و دانشگاه محل تحصیل ایشان هم بستگی دارد. دبیران و معلمان رسمی هم معمولا قیمتهای بالاتری را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند و والدین هم چون به آنها بیشتر اعتماد می کنند مبالغ بالاتری می پردازند. در نتیجه دبیران رسمی و معلمان آموزش و پرورش در کنار کلاسهای اصلی خودشان از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی می توانند بدست بیاورند. درآمد تدریس خصوصی دروس کنکوری (اگر بتوانید در این زمینه فعالیت کنید و اعتماد والدین دانش اموزان را جلب کنید که فرزندانشان را برای قبولی به شما بسپارند) به نسبت تدریس دروس متوسطه و ابتدایی و دانشگاهی خیلی بالاتر است ولی کار کردن و جذب شاگرد در این زمینه هم سخت تر می باشد. - مطالعه کنید: تاریخ ریاضی
کار تدریس خصوصی ریاضی را هم به صورت پاره وقت و هم به صورت تمام وقت می توان انجام داد. اگر وقت شما کاملا آزاد است، تدریس خصوصی ریاضی را به صورت تمام وقت انجام دهید. اگر فعلا شاگردهای کمی دارید و یا اصلا شاگرد جذب نکرده اید ایرادی ندارد. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در اینترنت برای کار تدریس خودتان تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات مختلف تماس بگیرید. درس ریاضی را بخوانید و بر آن مسلط شوید. جزواتی برای خودتان تهیه کنید و خلاصه ای از آن را در اینترنت و در همین سایت با اسم خودتان منتشر کنید. تسلط خودتان بر درس ریاضی را افزایش دهید. به تدریج شاگردهای شما افزایش می یابد. درآمدی برای خودتان تعیین کنید. مثلا روی کاغذ بنویسید : "از امروز تا یکسال دیگر مبلغ 50 میلیون تومان از کار تدریس درآمد بدست آورده ام" و در زیر آن هر درآمدی که بدست آوردید را یادداشت نمائید. برای خودتان هدف تعیین کنید و در زمینه جذب شاگرد و افزایش تسلط خودتان بر درس ریاضی فعال باشید.اگر کارمند یا دانشجو هستید به صورت پاره وقت در زمینه تدریس ریاضی می توانید فعالیت کنید. حتی ممکن است درآمد کار تدریس به صورت پاره وقت از کار اصلی شما بیشتر شود. در ایام دانشجویی هم برای کسب درآمد به صورت نیمه وقت می توانید روی کار تدریس حساب کنید.
یکی از مهمترین پارامترها برای داشتن درآمد بالا از تدریس ریاضی، داشتن تعداد شاگردهای زیاد است. برای افزایش تعداد شاگردهایتان تبلیغات تدریس خودتان در همین سایت را ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است و در عوض بازدهی بالاتری دارد.
علاوه بر امتحان راهکارهای مختلف برای جذب شاگرد، باید سعی کنید شاگردهای خودتان را هم حفظ کنید. رضایت شاگردهای شما مهمترین عامل در کسب درامد بالا از تدریس خصوصی است. اگر ترمهای بعد شاگردهای شما دوباره تماس گرفتند، موفقیت شما تضمینی است.
برای کسب درامد بالا و پول دراوردن از تدریس خصوصی ریاضی تلاش کنید کلاسهایی با کیفیت عالی داشته باشید. به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. میزان درآمد شما در هر کاری نسبت مستقیم با میزان سختی جایگرین کردن شما در آن کار دارد.

- اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی سابقه کار ندارید و می خواهید این کار را شروع نمائید کمی به کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید. آیا به تدریس ریاضی علاقه دارید؟ اگر واقعا تدریس ریاضی و درس ریاضی را دوست داشته باشید و از تدریس آن لذت برید در کار تدریس بسیار موفق خواهید بود. البته اگر علاقه ای هم به این درس نداشته باشید ولی بر آن مسلط باشید باز هم می توانید تدریس کنید. ولی به هر حال عشق و علاقه به هر کاری برای موفقیت در آن کار لازم است. در صورتی درآمد شما از تدریس ریاضی بسیار خوب خواهد بود و به یکی از پردرآمدترین مدرسین ریاضی تبدیل خواهید شد که به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید. مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟

- اگر می خواهید تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنید باید خیلی زیاد حواستان به جلسه اول تدریس خصوصی باشد. لازم نیست در کلاسهای خصوصی عنوان کنید که در کار تدریس تازه کار هستید. در ضمن نحوه برخورد و نحوه تدریس شما هم نباید این را نشان دهد. کاملا حرفه ای برخورد کنید. چون در کار تدریس خصوصی به منزل شاگردانتان می روید باید ظاهری آراسته و مناسب داشته باشید. نحوه برخورد شما کاملا محترمانه باشد. در جلسه اول تدریس ریاضی شما به شدت تحت نظر هستید و ارزیابی خواهید شد. اگر عالی نباشید کلاسها ادامه پیدا نخواهد کرد. البته نباید ذکر این موارد باعث ایجاد استرس شود. فقط باید بدانید که جلسه اول تدریس خیلی مهم است و از بقیه جلسات مهمتر می باشد و باید عالی عمل کنید. اگر قصد دارید از تدریس ریاضی پول بیشتری در بیاورید، راهکار دیگری که برای افزایش تعداد شاگردها و جذب شاگردهای بیشتر وجود دارد، علاوه بر تبلیغات بهتر که در بخش قبل گفته شد، این است که کیفیت کار خودتان را افزایش دهید و عملکرد بهتری در کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید و در نهایت تعداد شاگردهای بیشتر را با نمرات بهتر به نتیجه مطلوب برسانید (مطالعه کنید: 10 نکته اساسی برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی ). ممکن است هر مدرس و معلم ریاضی ای برای تدریس این درس و برای موفق کردن شاگردهایش روش منحصر به فرد و مخصوص خودش را داشته باشد. در نهایت اگر این مدرس و معلم ریاضی بتواند شاگردهایش را به نتیجه خوبی برساند و یادگیری بهتر درس ریاضی و گرفتن نمره خوب با هم بدست آید، می توان گفت که معلم، مدرس و یا استاد ریاضی در کار خودش موفق بوده است. هر توصیه ای که در این بخش نوشته شود ممکن است برای شما مفید باشد و یا شما خودتان راهکار بهتری را بلد باشید. اگر روند کاری شما باعث نتیجه گرفتن شاگردهایتان می شود و آنها درس ریاضی را به خوبی یاد می گیرند می توان گفت که روش تدریس شما موفقیت آمیز است. اگر تعداد زیادی از شاگردهای شما با وجود شرکت در کلاسهای ریاضی نتیجه نمی گیرند، باید روند عملکر خودتان را تغییر دهید و آن را بهبود ببخشید. در کلاسهای گروهی و کلاسهای مدرسه و دانشگاه مسئولیت نتیجه گرفتن دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی با خودشان است. در کلاس خصوصی ریاضی این مسئولیت تا حد بالایی متوجه مدرس ریاضی است. اگر می خواهید در کار تدریس و آموزش خصوصی ریاضی موفق باشید و پول خوبی در بیاورید مسئولیت کامل این نتیجه را به عهده بگیرید. یعن حداقل پیش خودتان فکر کنید کلاسهای خصوصی ریاضی شما تضمینی است و مسئولیت 100 درصد نتیجه گرفتن شاگردهایتان با شما می باشد. اگر می خواهید درامد خودتان را از تدریس خصوصی ریاضی افزایش دهید راهکار خوبی که وجود دارد این است که تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید. راهکارهای مختلفی که برای جذب شاگرد وجود دارد را امتحان کنید و برای خودتان و معرفی توانائی های خودتان بهتر و بیشتر تبلیغ کنید. در کنار آن، کیفیت کلاسهای خصوصی ریاضی خودتان را افزایش دهید و با به نتیجه رساندن تمامی شاگردهایتان، شاگردهای خودتان را برای ترمهای بعد ذخیره کنید و در نتیجه تعداد شاگردهایتان را بیشتر و بیشتر کنید.

- روشهای بیشتری را برای جذب شاگرد امتحان کنید و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. اگر قبلا به عنوان مثال فقط از طریق آموزشگاهها شاگرد جذب می کردید از این به بعد روشهای دیگری را هم امتحان کنید. مطالعه این مقاله در این زمینه مفید است.

- از زمان خودتان به صورت بهینه تری استفاده کنید تا بتوانید در طول یک روز تعداد کلاسهای بیشتری برگزار کنید. شب زودتر بخوابید تا برای روز بعد انرژی بیشتری داشته باشید و مثلا به جای 4 کلاس در روز 5 کلاس برگزار کنید.

- اگر روشهای تبلیغاتی شما برای جذب شاگرد بیشتر باشد و از انواع روشهای مختلف برای پیدا کردن شاگرد خصوصی استفاده کنید تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود بیشتر شده و می توانید فقط شاگردهایی را قبول کنید که به محل سکونت خودتان نزدیکتر هستند.

- اگر روشهای محدودی برای جذب شاگرد داشته باشید هر شاگردی که با شما تماس می گیرد را مجبور هستید قبول کنید (حتی اگر مسیر دور باشد و هزینه کلاس هم مناسب نباشد) در نتیجه ممکن است کل صبح یا بعد از ظهر را فقط برای برگزاری یک جلسه از کلاس از دست بدهید.

- روی خودتان کار کنید و تسلط خودتان بر دروس تدریسی را افزایش دهید. هر چه بهتر تدریس کنید احتمال اینکه شاگردهای این ترم شما بهتر نتیجه بگیرند و ترمهای بعد برای درسهای دیگرشان پیش شما برگردند افزایش می یابد و شاگردهای شما ذخیره خواهند شد.

- قیمت های کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک را خیلی پایین در نظر نگیرید. اگر قیمت کلاسهای شما خیلی پایین باشد این حالت اتفاق می افتد که تعداد کلاسهای زیادی خواهید داشت در حالیکه در آمد شما از حد مشخصی بالاتر نخواهد رفت.

فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی برای کسب درآمد می تواند کاملا مفید و موثر باشد. تدریس خصوصی ریاضی متقاضی بالایی دارد و در تمامی مقاطع و همچنین برای کنکور و قبولی در امتحانات کاملا مهم است. بسیاری از درسهای دیگر تمرینات و مسائلی که دارند با استفاده از روابط ریاضی حل می شود. در کنکور رشته های ریاضی و تجربی درس ریاضی یکی از مهمترین دروس است. در مقطع دانشگاه هم اکثر دانشجویان درسهای ریاضی عمومی 1 و 2 را باید پاس کنند و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی هم به میزان بیشتری با این درس سر و کار دارند. بنابراین ریاضی درس بسیار پرکاربردی است و متقاضیان زیادی برای تدریس دارد. با فعالیت موثر در زمینه جذب شاگرد و تسلط بر درس ریاضی می توانید در این زمینه موفق باشید و درآمد خوبی بدست آورید. - تاریخچه ریاضی
- به صورت کامل و 100 درصدی بر دروس ریاضی و فیزیک مسلط باشید: یکی از موارد و نکات کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری این است که به صورت کامل بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشیذ. این تسلط شما در تدریس خودش را نشان خواهد داد. دانش اموزان و دانشجویان به راحتی تشخیص می دهند که چه معلم و استادی بر درس مسلط است و چه معلمی مسلط نیست. در کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه این مورد مهم تر هم می باشد. چرا که در کلاسهای خصوصی اگر بر درس مسلط نباشید کلاسها ممکن است کنسل گردد و در نتیجه شاگرد را از دست بدهید. خصوصا در جلسه اول باید عملکرد شما بسیار بسیار عالی باشد. یک اشتباه کوچک و تاخیر در پاسخ به یک سوال و یا هر نشانه ای که حاکی از عدم تسلط شما بر درس باشد ممکن است باعث کنسل شدن کلاس و از دست رفتن شاگردی باشد که برای جذب آن شاید زحمت و هزینه زیادی را متقبل شده اید. در ضمن تسلط شما بر دروس تدریسی باعث می شود در کل کلاسها برای شاگردهایتان مفیدتر باشد و در نهایت آنها نیز در امتحان و کنکور و ... نتیجه بهتری بگیرند و در نهایت برای درسهای دیگرشان دوباره با شما هماهنگ خواهند کرد و مشتری دائمی شما خواهند شد. 

درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی

برای داشتن عملکر عالی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و کسب درامد بالا باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. خوب شاگرد جذب کنید، متعهدانه تدریس کنید، هوای شاگردهایتان را داشته باشید و آنها را به نتیجه برسانید. بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و با افزایش تعداد شاگردهایتان به تدریج قیمت کلاسهای خصوصی خودتان را افزایش دهید و شاگردهای با بازدهی بالاتر را قبول کنید. برای خودتان هر ترم هدف مالی تعیین کنید و سعی کنید به یک برند تبدیل شوید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.