مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در تدریس خصوصی ریاضی موفق باشیم و درآمد خوبی کسب نمائیم؟

در این بخش در رابطه با موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و نحوه جذب شاگرد و کسب درامد بالا در این زمینه مطالبی ارائه شده است. درس ریاضی یک درس کاملا پرمتقاضی برای تدریس خصوصی است. اگر در تدریس ریاضی مهارت دارید، ریاضی را خوب بلد هستید و به آن علاقه مند می باشید یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درامد شما همان فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی است. درس ریاضی را همه لازم دارند. از همان کلاس اول ابتدایی شروع می شود و تا دانشگاه هم ادامه پیدا می کند. برای بسیاری از رشته ها در کنکور خوب زدن این درس حیاتی است و حتی اگر شخصی بخواهید در امتحان فیزیک و یا کنکور فیزیک موفق باشد نباید در ریاضی ضعفی داشته باشد. چرا که در درس فیزیک هم مسائل با روابط ریاضی حل می شود. دروس دیگری هم هستند که متقاضی بالایی برای تدریس خصوصی دارند ولی هیچ کدام از آنها گستردگی و پرکاربردی درس ریاضی را ندارند. به هر حال زمینه بسیار خوبی برای فعالیت در زمینه آموزش خصوصی است.


این مقاله مفید را حتما بخوانید:


درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


iranmodares


برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی باید بر درس مسلط باشید. هر چه مسلط تر باشید بهتر است. بلد بودن کافی نیست. تسلط چیز دیگری است. در کلاسهای خودتان در مدرسه و دانشگاه حتما مشاهده کرده اید که اساتیدی که مسلط هستند چقدر خوب درس می دهند. چون به صورت کامل بر مطلب احاطه دارند انگار همزمان فکر شما را هم می خوانند و حتی قبل از آنکه سوالی که در ذهنتان ایجاد شده است را بپرسید خودشان پاسخ سوالات را هم می گویند. چون می دانند که چه مباحثی گنگ و نامفهوم است و می تواند مورد سوال قرار بگیرد. اساتیدی که مسلط هستند فن بیان خوبی هم دارند. تند تند درس می دهند و با کیفیت درس می دهند. انگار حواسشان به همه جا هست. شما اگر درس ریاضی را نصفه نیمه بلد باشید مجبور هستید اکثر حواستان پیش این باشد که خودتان اشتباه نکنید و روی نحوه تدریس و چگونگی ارائه مطالب و ... کمتر فکر خواهید کرد. پس مرحله اول تسلط بر درس است. این تسلط بر درس ریاضی البته تا حدودی هم به این بستگی دارد که خودتان در درس ریاضی چقدر خوب هستید و به چه میزان به یادگیری و آموزش دادن این درس علاقه دارید. خلاصه اینکه علاقه شما به درس و میزان مسلط بودن شما بر آن با هم در ارتباط است. معمولا ما وقتی به موضوعی علاقه داریم آن موضوع یا درس را هم خیلی خوب بلد هستیم. پس اگر به ریاضی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید تا هم بازدهی کلاسها بالا باشد و هم کار خودتان برای تسلط بر درس راحت تر گردد.

اگر می خواهید در درس ریاضی موفق باشید و خوب درآمد کسب کنید باید خوب شاگرد جذب کنید. برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید، با همکارانتان ارتباط بگیرید، در روزنامه تبلیغ کنید، در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند www.iranmodares.com آگهی تدری ثبت کنید و یا در سایت www.tadris-riazi.com آگهی خودتان را ثبت کنید. در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند سودایران هم می توانید تبلیغ ثبت کنید و شاگرد جذب کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه چگونگی موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از آن حتما مقالات زیر را بخوانید.



چگونه یک معلم خصوصی ریاضی خوب و پردرامد باشیم؟

نحوه جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

پارامترهای مهم و کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا


iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.