مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟ در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی و فیزیک توضیحاتی ارائه شده است.

ریاضی و فیزیک برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کاملا پرمتقاضی هستند. درس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه لازم است و درس فیزیک هم برای رشته های تجربی و انسانی در مقطع متوسطه اهمیت زیادی دارد. در مقطع دانشگاه هم اکثر رشته های علوم پایه و فنی مهندسی فیزیک عمومی 1 و 2 را دارند و بنابراین در دانشگاه هم متقاضی برای تدریس این دو درس وجود دارد. در دانشگاه دو درسی که بسیار زیاد برای کلاس تدریس خصوصی متقاضی دارد ریاضی عمومی 2 و فیزیک عمومی 2 است. این دو درس برای یادگیری کمی سخت به نظر می رسند و دانشجویان در یادگیری آنها اشکال دارند. بنابراین فعالیت در زمینه تدریس آنها می تواند کاملا درآمد زا باشد.  حقیقتی که وجود دارد این است که مدرسین زیادی متقاضی تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک هستند. اگر می خواهید در این زمینه موثر عمل کنید و شاگردهای زیادی داشته باشید باید بهتر از دیگران عمل کنید. برای کسب درآمد بالا در زمینه تدریس خصوصی در زمینه های مختلفی باید عملکرد خوبی داشته باشید که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.

  • برای خودتان جزوات و خلاصه جزوه هایی تهیه کنید. برای موفقیت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی باید مطالبی را منحصر به فرد برای خودتان داشته باشید. تهیه جزوات و خلاصه جزوات که شماره تماس خودتان روی آن ثبت شده باشد می تواند موثر باشد. این جزوات را در کلاسهای تدریس خصوصی به شاگردهایتان بدهید و یا در سایت (ایران مدرس) به اسم خودتان ثبت نمائید. همین جزوات شما اگر در اینترنت پخش شود می تواند باعث شناخته شدن بیشتر شما و جذب شاگردهای جدید گردد.
  • به شاگردهای خودتان تمرین بدهید و حل آن را بخواهید. برای یادگیری دروس ریاضی و فیزیک حل تمرین و مسئله بسیار مهم است. درست است که در کلاسهای خصوصی تمرین و مسئله باید حل شود ولی باز هم حل تمرین توسط شاگردهای شما لازم است. وقتی شاگرد شما تمرین حل می کند شما متوجه خواهید شد که آیا درس را یاد گرفته است یا نه. در ضمن بسیاری از شاگردهای شما شاید فکر کنند همین که در کلاس خصوصی حاضر هستند کافی است ولی اصلا اینطور نیست. باید خودشان تمرین حل کنند تا اشکالات و سوالاتی که دارند معلوم و مشخص شود.
    برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک و کسب درآمد بالا از آن باید در زمینه های مختلفی عملکرد خوبی داشته باشید. به صورت خلاصه می توان گفت که در مرحله اول باید تسلط خودتان را بر این دروس افزایش دهید و تلاش کنید در کلاسها تدریس با کیفیتی ارائه دهید و در ضمن در زمینه جذب شاگرد و امتحان کردن روشهای مختلف برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و در عین حال حفظ شاگردهایتان خوب عمل کنید. - مشاهده فیلم آموزش ریاضی

راهکارهایی عالی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و کسب درآمد بالا



چرا تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بهترین روش جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی است؟ وقتی در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس آگهی خودتان را ثبت می کنید تبلیغ شما در کل کشور قابلیت دیده شدن دارد و حتی می توانید به صورت آنلاین شاگرد جذب کنید و از طریق اینترنت کار تدریس را انجام دهید. اگر در شهر کوچکی ساکن هستید و در شهر شما تقاضا برای تدریس ریاضی کم است با استفاده از این روش می توانید از کل ایران شاگرد جذب نمائید. نکته دیگر اینکه آگهی شما برای همیشه و تا زمانی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند. در تبلیغات روزنامه و تراکت، آگهی شما یکی دو روز بیشتر دوام نمی آورد و دور انداخته می شود. تبلیغات اینترنتی قابل ویرایش است و هرزمان که بخواهید می توانید آن را کاملتر بنویسید و در نتیجه بازدهی و احتمال جذب شاگرد تبلیغ را افزایش دهید. در این روش محدودیتی برای تعداد کاراکتر و ارائه توضیحات در متن آگهی وجود ندارد و می توانید به صورت مفصل در زمینه سوابق کاری و مزیتهای کلاسهای خودتان حرف بزنید. تبلیغ تدریس ریاضی به نسبت همکاری با آموزشگاهها هم مزایای فروانی دارد از جمله اینکه در این روش به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب می کنید، هر جلسه مجبور نیستید 30 یا 40 درصد هزینه را به آموزشگاه پرداخت کنید و قیمت کلاسها را خودتان تعیین می کنید (در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس این مقاله را بخوانید).
برای درآمد هر ترم خودتان برنامه داشته باشید. سعی کنید شرایط را در کنترل خودتان داشته باشید. در همان ابتدای ترم سعی کنید مبلغی که قصد دارید بدست آورید را مشخص نمائید و بر مبنای ان هدفی برای خودتان در نظر بگیرید. شاید اشکال اصلی این است که همه ی ما به جای اینکه روی ذهنیت و افکار خودمان کار کنیم و تکلیف خودمان را مشخص کنیم که چه چیزی می خواهیم و چه درامدی را در نظر داریم همواره در جستجوی راهکارها و عوامل بیرونی هستیم. این خوب است که روش های جذب شاگرد، خوب تدریس کردن و .... را بلد باشیم و یاد بگیریم ولی به هر حال قبل از آن تکلیف خودتان را مشخص کنید. مثلا روی برگه ای بنویسید درآمد این ترم من از تدریس ریاضی حداقل 10 میلیون تومان است. یا هر مبلغ دیگری که مناسب است را بنویسید. مهم این است که برای خودتان هدف واضح و مشخصی داشته باشید و این هدف به کارهای شما جهت می دهد و باعث می شود انگیزه بالاتری داشته باشید. اگر ترم قبل کلا مثلا 7 میلیون تومان از کار تدریس درآمد داشته اید این ترم هدف خودتان را بالاتر در نظر بگیرید و به عنوان مثال 10 میلیون تومان را برای خودتان در نظر بگیرید.


iranmodares


جلسه اول کلاس خصوصی ریاضی را بسیار عالی برگزار کنید و در جلسات بعدی هم کیفیت را حفظ نمائید. بارها و بارها گفته شده ایت که اولین جلسه تدریس خصوصی بسیار مهم است. در این جلسه شما مورد ارزیابی قرار می گیرید و اگر عملکرد خوبی نداشته باشید کلاسها ادامه پیدا نمی کند. جلسه اول تدریس ریاضی کافی است یک سوتی کوچک بدهید تا کلاسها کلا کنسل شود. مراقب جلسه اول کلاس باشید.
برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و در کنار ارائه مطالب آموزشی برای تدریس ریاضی تبلیغ کنید. می توانید در سیستم های وبلاگدهی مانند بلاگفا، میهن بلاگ، بلاگ اسکای و ... برای خودتان وبلاگی بزنید و انجام این کار فقط اختصاص وقت می خواهد و هزینه ای ندارد. در حالت دیگر با صرف کمی هزینه می توانید سایتی برای خودتان داشته باشید در آن مطالب آموزشی قرار دهید و برای تدریس ریاضی و یا سایر دروس هم تبلیغ کنید.
چرا تبلیغ تدریس ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی است؟ برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی راهکارهای مختلفی وجود دارد. تعدادی از مدرسین هنوزم که هنوز است از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنند. خصوصا مدرسین قدیمی و دارای سن و سال بالا که میانه خیلی خوبی با اینترنت ندارند اکثرا همان روش را ادامه می دهند. شما هم می توانید از طریق آموزشگاهها برای جذب شاگرد اقدام نمائید. راهکارهای دیگری هم وجود دارد. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگ بزنید (البته بهینه سازی سایت و وبلاگ برای گوگل کار زمان بری است)، تراکت توزیع کنید، در مدارس و دانشگاهها تبلیغ کنید و .... . به جرات می توان گفت تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری بهترین گزینه است. آگهی شما به صورت رایگان و یا با هزینه بسیار کم در مقایسه با روزنامه و تراکت و .... ثبت خواهد شد. تبلیغات شما دائمی است و امنند تراکت و رزونامه و .... یکی دو روزه از بین نخواهد رفت. آگهی شما محدودیت مکانی و زمانی ندارد و در کل کشور به صورت 24 ساعته قابل مشاهده خواهد بود. حتی می توانید از شهرهای دیگر شاگرد جذب کنید و تدریس خصوصی آنلاین انجام دهید. در متن آگهی خودتان می توانید توضیحات کامل بنویسید و رزومه کاملی ارائه کنید. در این روش به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید و لازم نیست هر جلسه 30 تا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاهها بدهید. 
درآمد کار تدریس ریاضی در ایام امتحانات حتی از مبلغ 10 میلیون تومان در ماه هم می تواند بیشتر شود. در این ایام تقاضا برای تدریس بسیار زیاد است و با جذب شاگردهای زیاد و نظم دادن به خودتان برای برگزاری تعداد کلاسهای بیشتر در طول روز می توانید درامد بسیار خوبی بدست آورید. در سایر ایام سال ممکن است درآمد شما کمی کم شود ولی به هر حال می توانید امیدوار باشید که به صورت متوسط درآمد 10 میلیون تومان و یا حتی بیشتر را از کار تدریس ریاضی بدست آورید. ممکن است در حال حاضر درآمد شما از کار تدریس همین مقدار و یا حتی بیشتر باشد. در این صورت بسیار خوب است و حتی شما هم می توانید درآمدهای بالتری بدست آورید. اما اگر در حال حاضر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید (و یا هر درس دیگری) و درآمد شما خیلی کمتر از مقدار ذکر شده است به تدریج می توانید درآمدتان را افزایش دهید و به این مقدار برسانید. راه حلی که وجود دارد این است. فرض کنید ترم قبل شما به صورت متوسط هر ماه حدود 3 میلیون تومان درآمد داشته اید. برای این ترم و یا ترم بعد برای خودتان هدفی تعیین کنید و سعی کنید آن را محقق نمائید. اگر درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی حدود 3 میلیون تومان در ماه بوده است یک مرتبه نخواهید درآمد خودتان را مثلا به ده میلیون تومان در ماه برسانید. چون ذهن شما آن را رد خواهد کرد. هر ترم 20 درصد درآمدتان را افزایش دهید. مثلا برای خودتان تعیین کنید که ترم بعد درآمد متوسط شما در هر ماه به 4 میلیون تومان در ماه برسد و راهکارهای تحقق آن را جستجو نموده و عملی کنید.

مطالعه کنید:  درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.