مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه کار تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم؟

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و درامد خوبی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید. ریاضی یکی از دروس کاملا پردرامد است. به این معنی که متقاضی زیادی برای کلاسهای خصوصی ریاضی وجود دارد. اکثر دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکال دارند. این اشکال می تواند به علت درس نخواندن خودشان باشد و یا به این علت که آموزش نامناسب دیده اند. در ضمن بلد بودن ریاضی برای حل مسائل دروس دیگر مانند فیزیک و شیمی و ... هم تا حدودی لازم است. به عنوان مثال در درس فیزیک برای بدست آوردن تغییر مکان باید از معادله سرعت بر حسب زمان انتگرال گرفت. اگر دانش اموز یا دانشجویی در مبحث انتگرال گیری اشکال داشته باشد نمی تواند همان سوال فیزیک را هم حل کند. یعنی به دلیل بلد نبودن ریاضی مسئله فیزیک را نمی تواند حل کند. این نکته اهمیت درس ریاضی را نشان می دهد.

برای اینکه فعالیت خودتان در زمینه کار و شغل تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنید راهکارهای خیلی زیادی وجود دارد. می توانید با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای کلاس تقاضا کنید. در شروع کار روش خوبی است هر چند که درامد بالایی ندارد. بهتر است خودتان به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید. در روزنامه تبلیغ بدهید. کمی هزینه دارد ولی اگر موفق شوید شاگرد جذب کنید کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید و لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد آن را به آموزشگاه بدهید. البته تبلیغ در روزنامه در ایام امتحانات جواب می دهد. بهترین راهکار تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس http://www.iranmodares.com/index.php ، سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ و یا سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com است. تبلیغ در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی هم می تواند مفید و موثر باشد. یکی از سایتهای خوب در این زمینه سایت سودایران http://www.soodiran.com/ است. ثبت تبلیغ در این سایتها رایگان است و ریسکی را متوجه شما نمی کند. البته وقتی از ان جواب می گیرید که برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و این روش را جدی بگیرید. به هر حال تبلیغات اینترنتی برای شروع فعالیت در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری بهترین روش است. در این روش آگهی شما در کل ایران دیده می شود و می توانید به صورت انلاین و اینترنتی هم شاگرد جذب نمائید. به هر حال اگر خواستید با آموزشگاهها همکاری کنید در کنار آن حتما این روش را هم استفاده کنید.

استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام هم بسیار مفید است. بسیاری از مدرسین فالورهای زیادی دارند و از همین طریق شاگرد جذب می کنند. راهکار دیگر این است که برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید. می توانید در زمینه آموزش ریاضی تولید محتوا کنید و در کنار ان برای خدمات تدریس خصوصی تبلیغ نمائید. خلاصه اینکه روشهای مختلفی را امتحان کنید. می توانید در سایتهای معرفی شده در بالا تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید تا بیشتر دیده شود. تبلیغات در اینترنت کاملا گسترده است و در کل کشور دیده خواهد شد. استفاده از این امکان بسیار عالی برای جذب شاگرد را از دست ندهید. مطالعه مقالات زیر هم می تواند به شروع موفق فعالیت شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کمک کند.


تدریس خصوصی ریاضی و 10 راهکار برای کسب درآمد بالاتر از آن

درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

پارامترهای مهم و کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا

چگونه درآمد بالایی از کار تدریس ریاضی کسب کنیم؟

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی کنکور

بهترین سایت تبلیغات رایگان اینترنتی تدریس ریاضی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.