مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

موفقیت در تدریس ریاضی با درج آگهی تدریس در سایت های معتبر

در این مقاله در رابطه با نحوه موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از آن با درج تبلیغ در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com توضیح داده می شود. برای موفقیت در تدریس ریاضی باید مواردی را در نظر داشته باشید و از طرف دیگر برای جذب شاگرد درج اگهی در سایت های معتبر بسیار مفید است. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می گردد. با درج آگهی تدریس خصوصی در  سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و سایت ایران مدرس www.IranModares.com افرادی که از طریق گوگل در جستجوی یک معلم خوب ریاضی هستند به صورت مستقیم به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند. برای اینکه اگهی تدریس خصوصی شما بازدهی خوبی داشته باشد باید متن تبلیغ را خوب بنویسید. سوابق کاری و رزومه کاری خودتان را به صورت کامل ارائه دهید.
آگهی تدریس ریاضی در سایت تدریس ریاضی و ایران مدرس

در عنوان تبلیغ ویزگی های متمایز خودتان را ذکر نمائید: اگر سابقه کاری بالایی دارید حتما در عنوان تبلیغ بنویسید. چنانچه به صورت تضمینی ریاضی را درس می دهید و یا جلسه اول را رایگان برگزار می کنید حتما ذکر نمائید. چنانچه مثلا در ریاضی کنکور موفق بوده اید هم آن را بنویسید.
به صورت مداوم تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را به روز و کامل تر کنید: برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید بر روی به روز رسانی در پنل کاربری کلیک کنید. به این ترتیب تبلیغ شما بالاتر نمایش داده خواهد شد. در ضمن، اگر موردی به نظرتان رسید (مانند نظرات شاگردهای قبلی) به متن تبلیغ اضافه نمائید.  راهکارهای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی
تسلط کامل بر درس ریاضی: تسلط بر درس ریاضی برای فعالیت در این زمینه و کسب موفقیت های بزرگ بسیار مهم است. البته در نظر داشته باشید اگر شما به درس ریاضی علاقه دارید مسلما خودتان در ایام تحصیل نمرات خوبی گرفته اید و همین الان هم بسیار درس را خوب بلد هستید و مسلط هم هستید. پس انتخاب درست درس از سر علاقه در تمامی زمینه ها به شما کمک می کند. اما اگر درس را خوب هم بلد هستید متوقف نشوید و باز هم پیشرفت کنید. روش های جدید تدریس را یاد بگیرید و تسلط خودتان را هر روز بیشتر و بیشتر کنید. یادتان باشد در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و خصوصا در یکی دو جلسه اول بلد نبودن یک سوال ممکن است منجر به از دست دادن شاگرد شود. شاگردی که ممکن بود چندین سال شاگرد شما باشد و درامد زیادی برای شما داشته باشد.
برای موفقیت به عنوان یک معلم ریاضی باید این درس را خیلی خوب بلد باشید. باید هر سوالی که از شما پرسیده می شود را در کمترین زمان بتوانید پاسخ دهید. این نکته را خصوصی در جلسه های اول تدریس خصوصی برای هر شاگرد باید خیلی خوب رعایت نمائید. در جلسه اول کلاس خصوصی ریاضی که اعتماد شاگردهای شما هنوط کامل جلب نشده است، بلد نبودن یک سوال دقیقا به معنای از دست دادن کل جلسات خواهد بود. با افزایش تسلط شما بر درس ریاضی می توانید پله های موفقیت را به سرعت طی کنید.
برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید. به هر میزان حضور شما در اینترنت پر رنگ تر باشد در نهایت شاگردهای بیشتری خواهید داشت. علاوه بر روش های ذکر شده در بالا بد نیست برای خودتان سایت و وبلاگی هم داشته باشید تا بیشتر و بیشتر شناخته شوید. می توانید با ثبت تبلیغات ویژه در همین سایت تدریس ریاضی و یا ایران مدرس به سایت و وبلاگ خودتان لینک هم بدهید و آن را معرفی نمائید.
تراکت چاپ و توزیع نمائید. راهکار دیگر برای پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی این است که تراکت چاپ نمائید و در محله های مورد نظر خودتان و یا در دانشگاهها و مدارس توزیع کنید. می توانید مناطقی که به نظر خودتان بهتر است را در نظر بگیرید و هدفمند تبلیغ کنید.
مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم:
چگونه در تدریس ریاضی موفق و درآمد بالا کسب کنیم؟

 برای خوب پول درآوردن از تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی باید کلاس های پربازده و مفیدی داشته باشید. باید سعی کنید کلاس های شما نتیجه بخش باشد و به گونه ای تدریس کنید و شاگردهای خودتان را راهنمایی کنید که بهترین نتیجه را بگیرند. بنابراین باید سعی کنید کلاس های شما شاگردهای شما را به نتیجه برسانند. به این ترتیب در طول چند سال شاگردهای شما ذخیره می شوند و برای مقاطع بالاتر هم پیش شما برخواهند گشت و شاگردهای دیگری را هم معرفی خواهند کرد و این یعنی کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی. بنابراین بسیار خوب است که هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید و سعی کنید آنها را به ریاضی علاقه مند کنید و با راهنمایی درست و ارائه مطالب مفید در کلاس ها و همچنین تمرین دادن به اندازه کافی شاگردهای خودتان را به سمت موفقیت هدایت نمائید.

چگونه در تدریس ریاضی موفق تر باشیم؟

شاگردهایی که در کلاس های خصوصی ریاضی شرکت می کنند معمولا علاوه بر اینکه درس این ترم را خوب بلد نیستند اشکالات پایه ای هم دارند. یک استاد ریاضی خوب حین ارائه مطالب این ترم هر از چند گاهی گریزی به مطالب سال های قبل که اشکال وجود دارد می زند و پایه شاگرد خودش را کم کم تقویت می کند. البته می توان همان ابتدای کار هم یکی دو جلسه برای تدریس مطالب پایه ای ریاضی در نظر گرفت. برای کسب موفقیت های بزرگ در تدریس ریاضی باید موفقیت شاگردها را به عنوان یک هدف اصلی در نظر گرفت و از هر تلاشی برای به نتیجه رساندن ایشان مضایقه نکرد.
برای داشتن بهترین متن های تبلیغاتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و ریاضی و سایر دروس باید اسم تمام دروس تدریسی را با جزئیات ذکر نمائید. البته در عنوان تبلیغ محدودیت کاراکتر وجود دارد ولی در متن تبلیغ به هر میزان که بخواهید می توانید متن را طولانی و طولانی تر بنویسید. حتی پایه هایی که تدریس می کنید را هم در متن ذکر کنید. در کنار آن ذکر ویژگی های مثبت کلاس هایی که برگزار می کنید (تضمینی بودن، جلسه اول رایگان، هزینه مناسب و ....) و ذکر رزومه کاری و افتخارات و سوابق تدریس خوب خودتان (مانند کسب رتبه خوب در کنکور، دبیر رسمی بودن، سابقه تدریس بالا) می تواند در جذب شاگرد بسیار موثر باشد.
اگر می خواهید معلم ریاضی خوبی باشید با علاقه به این کار روی بیاورید. اگر کلا به کار تدریس علاقه ندارید پیشنهاد می کنیم آن را کنار بگذارید و سراغ کار دیگری بروید. کار تدریس خصوصی ریاضی اگر به آن علاقه داشته باشید و در ادامه عملکرد درستی داشته باشید می تواند درامدزایی خوبی داشته باشد. در کنار علاقه به تدریس ریاضی مهم است که خود شما هم در طول زمان مطالعه کنید و توانایی خودتان را افزایش دهید. خوب است که همواره به فکر بهبود کلاس های خودتان باشید. می توانید در کلاس های خودتان از انیمیشن و فیلم استفاده نمائید. می توانید روش های جدید تدریس ریاضی را یاد بگیرید و یا از امکانات کمک آموزشی به روز استفاده نمائید (در این زمینه مقاله روشهای نوین و الگوی موفق تدریس ریاضی یا روشهای نوین تدریس را بخوانید). کافی است به نبال این موارد باشید و در گوگل جستجو کنید که چه روش ها و ابزارهای جدیدی برای تدریس بهتر ریاضی و سایر دروس وجود دارد.
بسیاری از مدرسین، خصوصا اساتیدی که به تازگی کار تدریس ریاضی را شروع کرده اند، در رابطه با نحوه برگزاری جلسه اول کلاس خصوصی سوال دارند. به هر حال حق هم دارند و جلسه اول بسیار مهم است. جلسه اول اگر خوب برگزار نشود می تواند باعث شود شاگرد را از دست بدهید. باید کاملا آماده باشید و به نسبت وضعیت همیشگی خودتان هم عملکرد بهتری داشته باشید. در جلسه اول گاها سوالاتی بپرسید تا مشخص شود هدف شاگرد شما از برگزاری کلاس چیست و خیلی سریع خودتان را تنظیم و هماهنگ کنید و مطالبی را ارائه نمائید که برای ایشان مفید باشد. بر مبنای حدسیات خودتان تدریس نکنید و با پرسیدن سوال سطح سواد شاگرد خودتان را هم درک نمائید تا مطالب مناسبی را ارائه کنید.
پیشنهاد می شود مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی را هم بخوانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.