مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

بهترین سایت های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ایران و جهان

در این بخش تعدادی از بهترین سایت های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ایران و جهان معرفی می شوند. اگر در جستجوی سایت های بسیار خوب تدریس و آموزش ریاضی هستید این مقاله را بخوانید.

1- بهترین سایت های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ایران

1-1- ایران مدرس www.IranModares.com

در ایران مدرس برای درس ریاضی و سایر دروس لیست کاملی از بهترین مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.در سایت ایران مدرس تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند.

1-2 سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com

سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد. مقالات آموزشی و لیست کامل مدرسین ریاضی را در این سایت هم می توانید مشاهده نمائید.

2- بهترین سایت های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی جهان

در ادامه برخی از سایت های خوب در زمینه آموزش و تدریس ریاضی که به زبان انگلیسی هستند هم معرفی می شود.

2-1- https://www.teacher.org/career/math-teacher/

معلمان ریاضیات ، که معلمان ریاضی یا معلمان ریاضیات نیز خوانده می شوند ، در موضوعات مختلف مهارت زیادی دارند. معلمان ریاضی باید صبور باشند ، زیرا درک برخی از دانش آموزان مدت زمان طولانی طول می کشد. معلمان ریاضی همچنین باید در یافتن راه هایی برای انتقال مفاهیم به دانش آموزان تا حدودی مقاوم باشند. معلمان ریاضی فراتر از آموزش اصول شمارش ، اضافه کردن ، تفریق ، ضرب و تقسیم برای القای عشق به ریاضی و مفید بودن آن به دانش آموزان هستند.

2-2- https://www.nctm.org/publications/mathematics-teacher/

2-3- https://www.mathteacheredu.org/

تقریباً 1.8 میلیون معلم مدارس ابتدایی در سراسر کشور به کودکان آموزش می دهند ، علاوه بر این 225000 معلم ریاضی دبیرستان. با تمرکز بیشتر بر روی معیارهای ریاضی دقیق تر و مبتنی بر ارزیابی در هر بخش از کشور ، معلمان ریاضی نیاز به سزایی دارند که منعکس کننده تنوع جمعیت دانشجویی آمریکا برای کمک به القاء و حفظ این استانداردها باشد.  معلمان ریاضی مهارتهای اساسی ریاضی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند تا بتوانند برای حل مشکلات عملی روزمره از آنها استفاده کنند. کسانی که به تدریس ریاضی سطح بالاتر به دانش آموزان دبیرستانی پیشرفته تر می پردازند ، به معنای واقعی کلمه رهبران آینده آمریکا را در زمینه های علمی ، فناوری و مهندسی آماده می کنند.  معلمان ریاضی به طور معمول از طریق برنامه های آمادگی معلمان دانشگاه و یا مجوز دانشگاه ، تأیید می شوند ، سپس از طریق بازوی مجوز هیئت آموزشی دولت خود مجوز می گیرند. اگرچه روند صدور مجوز تا حدودی از یک ایالت به حالت دیگر متفاوت است ، حداقل میزان تحصیلات همیشه یک مدرک لیسانس ریاضیات به همراه یک برنامه آمادگی معلم است که شامل دوره هایی در دوره های آموزشی ، تست صلاحیت ریاضیات و یک جزء تدریس دانش آموز می باشد.

2-4- http://www.math.com/teachers.html

این سایت به صورت تخصصی در زمینه ریاضی فعالیت دارد.

انیشتین ، آلبرت (1955-1879)
نگران مشکلات خود در ریاضیات نباشید ، به شما اطمینان می دهم که مشکلات من بیشتر است.
دیراک ، پل آدریان موریس (1902-1984)
ریاضیات ابزاری است که به ویژه برای مقابله با مفاهیم انتزاعی از هر نظر مناسب است و محدودیتی برای قدرت آن در این زمینه وجود ندارد.
اگرافوف ، م.
اگر از ریاضیدانان بپرسید که آنها چه کاری انجام می دهند ، همیشه همان جواب را می گیرید. آنها فکر میکنند. آنها در مورد مشکلات دشوار و غیرمعمول فکر می کنند. آنها درباره مشکلات عادی فکر نمی کنند: آنها فقط جواب ها را می نویسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.